Mistä kaupasta löytää edullisimmalla hinnalla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
auton matkajääkaappi?

Reilun viikon päästä lähden reissuun lapsen kanssa ja tuli mieleen, että löytyyköhän tuollaista boxia alle 20 euron mistään. Kun mies kuitenkin tarvitsee matkajääkaappia kanssa, niin eihän täällä huushollissa sitten ole muuta kuin tavis-styroxiloota ja kylmäkallet. Luulen että tuollaisessa boxissa ei kauaa kylmätuotteet hyvänä pysy. Ja kun haluaisin hieman ottaa ruokaa reissuun mukaan, ei tarvitsisi heti lähteä reissussa kaupoille ruokaa hakemaan.

Tai onhan noita kylmälootia sellaisinakin malleina, että on kunnon muovikuoret lootan ympärillä. Olisikohan nuo mistään kotoisin?

Onko sulla sitä tupperwaren vihreää neliskanttista kylmälaukkua? tai joku vastaavakin käy. Lisäksi sit sen verran iso styroksinen kylmälaukku et tuo tupperin laukku mahtuu sisään. Kylmäkalleksi sit vedellä täytettyjä ja jäädytettyjä limsapulloja.
Mies oli viikon reissussa tuolla yhdistelmällä ja takas tullessa oli noin puolet vasta jäistä sulanut.

Meillä myös se moottorilla toimiva kylmälaukku ja helteellä ei kyllä järin tehokas. Pitää ehkä just sen verran et mikään ei lämpene mut ei ne eväät kyllä kylmiäkään ole.

[QUOTE="niin";24064452]Meillä on tommonen bilteman ja siihen ei sovi paljon mitään, parempi on tavallinen kylmälaukku ja isot kylmäkallet.[/QUOTE]

Peesi. Tavallinen styroxlaukku kun on sisältä suorakulmainen ja kannessa syvennys niin vetää älyttömästi isompaakin tavaraa. Itse olen pidemmälle reissulle tarvittaessa päällystänyt omani vielä solumuovikaistaleilla lisäeristeeksi.

No eipä ole kyseistä Tupperin kassia minulla. Sen sijaan löytyy tavis iso vihreä kestokauppakassi. Mutta eihän se samaa asiaa aja. Tai sitten ostan jonkun tuommoisen kankaisen kylmäkassin ja pistän sen styroxiboxin sisälle + kylmäkalleja kasa mukaan. Löytyykö muuten ihan taviskaupoista noita isojakin kylmäkalleja?????

Yhteistyössä