Mistä kannattaisi mennä ostamaan lapsille toppavaatteita Tren seudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
Hakusessa olisi kummallekin lapselle kosteudenkestävät toppavaatteet: isommalle kaksiosainen puku ja pienemmälle haalari. Lisäksi pitäisi saada hyvät säänkestävät hanskat kummallekin.

Tähän asti olen hamstrannut kirppiksiltä sekalaista tarviketta, mutta nyt ei enää ole aikaa juoksennella penkomassa. Minne kannattaa siis suunnistaa ostoksille? Ideaparkiin? Onko Tren keskustassa liikkeitä, jotka myy esim. Reimateciä tai vastaavia merkkejä?

Minäkin olen löytänyt parhaimmat Jesper Juniorista Ideaparkissa, siellä on aina myös hyviä tarjouksia. Toki muitakin liikkeitä on, kuten Koskikeskuksen alakerrassa Nanouk tai Keskustorin laidalla Kekäle.

JJ Ideaparkissa on meidänkin suosikkikauppa. Vieressä on sitten lisäksi Anton&Nina. Molemmista saa Reimaa ja Tickettiä, JJ:stä myös Jonathania. Keskustasta Reimaa saa Kekäleestä ja Sokokselta, myös Anttilasta ja Stockalta. Koskarin Nanoukissa on tosi kivat valikoimat Reimaa ja muita merkkejä.

Jos lapsesi käyttävät kokoa 120cm tai isompaa niin Ideaparkin Stadiumissa ja TopSportissa kannattaa myös piipahtaa.

Nanoukista minä ostan, niillä on parhaat alet. Viikonloppuna on isompia kokoja viime vuoden Tickettejä puoleen hintaan koot 116->. Valikoimissa on Ticket, Remu, Lego, Reima/Reimatec, Minymo. Samat merkit (ei Remua, mutta nykyään Rasavil) ehkä pienemmällä valikoimalla on Kekäleessä.

Sokoksessa on aneeminen valikoima ja Stokkalla on vain Reima/Reimateciä.

Yhteistyössä