Mistä kannattais hakea käytettyjä tuplarattaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olen pari viikkoa selannut nettimarkkinat, keltaisen pörssin ja huuto.netin ilmoituksia. Haussa olisi emmaljunga twinit, tietysti hyvät ja halvat. Tuleeko mieleen muita hyviä sivuja mistä vois löytyä?

Kiitti taas..

Halpoja ei ainakaan huutiksessa näy olevan. Me ostettiin nimittäin kaupasta nuo meidän emmaljungan tuplat ihan samaan hintaan mitä niitä kaupitellaan huutiksessa käytettyinä :/

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Halpoja ei ainakaan huutiksessa näy olevan. Me ostettiin nimittäin kaupasta nuo meidän emmaljungan tuplat ihan samaan hintaan mitä niitä kaupitellaan huutiksessa käytettyinä :/

No itse möin 150e käytetyt Emmaljungan tuplat. Siistit ja ehjät, toki jotain käytönjälkiä löytyi. Ja hyvin meni kaupaksi:)

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

No itse möin 150e käytetyt Emmaljungan tuplat. Siistit ja ehjät, toki jotain käytönjälkiä löytyi. Ja hyvin meni kaupaksi:)

Huutiksessako? Mikä vuosimalli mahtoi olla kyseessä?

Meinaan että huutiksen hakua käyttäen mä en ainakaan löytänyt siistejä ja ehjiä emmaljungan tuplia jotka olisivat kohtuu uudet, alta 300?. Ja tosiaan siellä oli jopa kalliimpia kuin mitä nuo meidän oli, kun ne kaupasta uutena ostettiin. Toki me hankittiin ne -40% alesta, mutta kuitenkin.

150? hintaan ihan varmaan meneekin kaupaksi ja kiva kun joku niitä edukkaasti myy, eikä pyydä samaa hintaa, kuin mitä ne kaupassa uusina maksavat.

Kyllä huutiksessakin on halpojakin, mutta osa on tosiaan melkein saman hintaisia kuin kaupassakin.
Tietysti jos haluaa vain tietyn merkkiset, voi olla vähän hankalampi löytää halvalla käytettyjä.
Itselläni ei ollut mitään väliä, joten sain briot 150 euroa ja kun myyjä oli läheltä, ei tullut toimituskulujakaan.

Yhteistyössä