Mistä kannattaa kysellä lapselle joustinpatjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja patjaa vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

patjaa vailla

Vieras
Vai olisiko joku muu patja pienelle lapselle parempi? Vaahtomuovipatja ei oikein vakuuta, ellei joku osaa perustella sen superhyväksi. Pikkuinen muuttaa pinniksestä lastensänkyyn. Pinniksessä oli ihan tavallinen vanupatja, mut pieni ei tykännyt nukkua siinä oikein enää. On sen verran ilmeisesti painoa ohuelle vanupatjalle, et painui vasten sängyn pohjaa.

Olen tällä hetkellä kallistumassa joustinpatjan kannalle, kun en itsekään vaahtomuovipatjalla nukkuisi kuin poikkeustapauksissa. Patjakokoa ei välttämättä ole kellään vakiona eli sen joutuisi teettämään mittojen mukaan. Mistähän löytäisi sopivan/ oikean valmistajan ja toimittajan? Mistä kannattaisi kysellä?

No hei, en todellakaan rupeisi mitään joustinpatjoja tekemään mittatilaustyönä, haloo! Patjoissakin on eroja ja tosi hyviä patjoja löytyy myös vaahtomuovipuolelta. Kuka sen on sanonut, että lapsen patjan pitäisi olla 3 cm paksuinen luiru. Menet patjakauppaan niin ne siellä neuvoo sua.

vaahtomuovipatjojahan on olemassa erilaisia, kannattaa varmaan käydä kaupassa katsomassa. Meille suositeltiin ihan painon mukaan oikeanlaista vaahtispatjaa, ja hyvin on tyttö nukkunut. Joustinpatja olisi ollut liian korkea parvisänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
No hei, en todellakaan rupeisi mitään joustinpatjoja tekemään mittatilaustyönä, haloo! Patjoissakin on eroja ja tosi hyviä patjoja löytyy myös vaahtomuovipuolelta. Kuka sen on sanonut, että lapsen patjan pitäisi olla 3 cm paksuinen luiru. Menet patjakauppaan niin ne siellä neuvoo sua.

Eihän sun tarviikaan. Eikä pieni lapsi ehkä osaa arvostaa joustin patjaa. Mutta miksi lapsi pakotetaan tyytymään sellaiseen, mikä ei itsellekään kelpaisi? Mun mielestä lapsi on vähän väärä säästökohde. Pienet nukkuvat kuitenkin enemmän kuin aikuiset, hikoilevatkin enemmän kuin aikuiset. Siksi hyvä patja on lapselle tärkeämpää kuin aikuiselle. Voi olla, että vaahtomuovipatjoja on hyviäkin, mut minua häiritsee kovasti laittaa pieni lapsi nukkumaan muovin päälle.

Yhteistyössä