mistä johtuu valkoinen sivu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko koneessa vikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ettekö te palstan uudistajat (keitä sitten satutte olemaankin) tajua, miten paljon voi ihmisen jo valmiiksi riekaleina olevia hermoja kiristää se, että kun vihdoin läsäyttää ahterinsa penkkiin niin nää fakin sivut ei toimi!? :headwall: :headwall: :kieh: :kieh:
Tää on ihan suoraan verrattavissa siihen, että auto ei käynnisty aamulla tai että joku on syönyt viimeisen Tuc Salt&Pepper -keksin ja jättänyt tyhjän paketin kaappiin jota hiivit sitten rapistelemaan ja haukkaatkin p*skaa. :headwall: :kieh: (Ymmärrättekö miksi hermo reistaa taas tänään?!)
Sivut kuntoon tai ylipainoisen kotiäidin kosto on kamala!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
täällä kuoli tänään kolarissa isä ja 1,5v poikalapsi. :(

onko sulla tietoa onko saarijärveläisiä vai jostain muualta?aattelin vaan ku itsekkin asun melko lähellä saarijärveä

kolkanlahdessa on koti..

ok.kiitti.ihan vieras paikka mulle eli ei tuttuja.ikävää että tuollaista sattuu.niin pieni se lapsikin vielä.voi äiti parkaa,kun on uutisen kuullut perheensä kohtalosta.toivottavasti on läheisiä tukena ja saa kriisi apua

Kymysys tupakoinnista

Noita kaiken maailman lastensuojelu lakeja kun on, niin eikö ykskään niistä kiellä sitä, että lapsi joutuu sisätiloissa altistumaan tupakansavulle :whistle:
Pikkusisko tuossa mesessä vaan taas huomauttelee, kun mutsi poltaa sisällä...

täällä kuoli tänään kolarissa isä ja 1,5v poikalapsi. :(

onko sulla tietoa onko saarijärveläisiä vai jostain muualta?aattelin vaan ku itsekkin asun melko lähellä saarijärveä

kolkanlahdessa on koti..

ok.kiitti.ihan vieras paikka mulle eli ei tuttuja.ikävää että tuollaista sattuu.niin pieni se lapsikin vielä.voi äiti parkaa,kun on uutisen kuullut perheensä kohtalosta.toivottavasti on läheisiä tukena ja saa kriisi apua

en mäkään tunne kun ulkonäöltä, pari omaa ystävää tuntee paremmin. en osaa edes kuvitella miltä tuntuis menettää koko perhe kerralla.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kymysys tupakoinnista

Noita kaiken maailman lastensuojelu lakeja kun on, niin eikö ykskään niistä kiellä sitä, että lapsi joutuu sisätiloissa altistumaan tupakansavulle :whistle:
Pikkusisko tuossa mesessä vaan taas huomauttelee, kun mutsi poltaa sisällä...

Suomessa yksilö on vapaa aiheuttamaan tuhoa ympäristölleen, kunhan se ei kohdistu suoraan ja räikeästi kohteeseen, vaan se täytyy tehdä salakavalasti verhoten se, omaan vapauteensa nauttia tms...

Perskele!! Just kun sain tuonne kirpparille ostetaan-osioon ilmoituksen niin nyt ei sitten tule kuin tyhja sivu silmille ja mitaan aloituksian en paase tekeen, harmaana tai mustana...

No vastaushan on niin päivänselvä..
Täällä joko opetetaan äitejä pois nettiriippuvaisuudesta, eli sokkihoidolla näytetään meille kuinka riippuvaisia olemme, ja se on suoraan verrannollinen hien erityksen ja sydämentykytysten määrään, kun näemme vain valkoista..
Tai me jotka valkoista näemme, emme kuulu varsinaiseen VIP-henkilöihin. Ja ne vipit pääsee välillä yksityisbileisiin jonne meitä rupusia ei päästetä!! :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Kun aloitukseen en päässyt.Jospa vaikka jollakulla ollut samaa oiretta.En tiiä pitäisikö mennä lekurille vai ei? Kun tämä mun sydän ei satu vaan tuntuu kummalliselta.
Sydämmenlyönnit alkaa yhtäkkiä hypähtää tuntuu kurkusta asti,Ikäänkuin se pysähtyisi ja sitten taas alkaa lyödä elikkä lähtee sydänlyönnit uudelleen käyntiin.Vaikea selittää.Tätä ollut viikon verran.Selitin vaikeesti tiedän.Halusin vain purkaa oloa

Mene ihmeessä lääkäriin. Voi olla ihan vaaratonta mutta kyllä sydämen oireet kannattaa tutkia. Minulla on vaaraton sivuääni ja siskollani vaarattomia rytmihäiriötä(?) (sydän jättää välillä lyönnin väliin), kuulemma tosi yleisiä.. mutta kannattaa käydä juttelemassa!

Tuota meinasinkin että jättää lyönnin väliin (rytmihäiriö)Onko sisarellasi lääke siihen? Onko oire joka päiväistä ? mikä sen aiheuttaa? stressikö?Mies oli soittanutkin terv.kesk.ja kysynyt tästä.Sanoivatkin siellä että pitää mennä käymään silloin kun on se häiriö sydämessä.Näkevät tilanteen silloin.Mutta kun en saa lähdettyä.Meinaan että turha reissu kun ei sydän satu

Luetkohan tätä enää.. jouduin lähtemään eilen heti vastattuani. No, kuitenkin, ei siskollani ole/ollut lääkkeitä, ei ollut niin pahana. En ole nyt viime aikoina jutellut että onko häiriöitä vielä, vai liittyikö juuri stressaavaan elämäntilanteeseen. Mutta lääkäri oli tosiaan sanonut että useilla suomalaisilla on rytmihäiriöitä, eikä ne välttämättä ole vakavia (usein ihmiset pelkäävät heti kuolevansa jos sydämessä on jotain outoja tuntemuksia ;) ) Mutta tosiaan kannattaa käydä näyttämässä vaikkei sydän sattuisikaan, jos se onkin jotain vakavempaa tai oire jostain muusta sairaudesta.

Yhteistyössä