Mistä johtuu että työt lisääntyy kun on kotona??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä en oikeesti ymmärrä. Onko meillä ennen ollut aivan HEMMETIN kamalaa huushollissa?? Kun nyt saa joka ainoa päivä siivota ja puunata ja SILTI on kämppä koko ajan kamalassa kunnossa :headwall: :headwall: .

Nytkin oon viimeksi toissapäivänä imuroinut ja lattia on jo ihan karmea...pakko imuroida ja pitäis kyllä pestä lattiatkin. Vessatkin on molemmat ihan karmeessa kunnossa ja tuntuu että pöly on valloittanut koko kämpän :o .

Niin ja sohva+tuolit pitäis taas puhdistaa...eihän tää lopu ikinä :o

Se johtuu siitä, kun nyt teet sitä siivoomista arviolta noin kolme tuntia päivässä. Työnteko siis hidastuu sitä mukaa mitä pidempään on kotona. Työssä ollessa suoritit ne siivoamiset paljon tehokkaammin, esim. vessan pesu kävi samalla kun pesit hampaitasi (tämän vuoksi wc-harja on niin iso ettei mene vahingossa väärin päin) tai täytit pesukonetta. kaikki se mitä teet nyt taphtui noin kymmenen kertaa nopeammin ja tehokkaammin.

Esim. aamulehden ehti lukea työaamuina yhden kahvikupillisen aikana, nyt sitä lehteä lukiessa menee koko pannu ja iltapäivällä täytyy jatkaa.

Niin mahtaakohan sitä vaan oppia ummistamaan silmänsä kaikelta kun on töissä. Kun mä en todellakaan ehtinyt siivoamaan ja puunaamaan kun päivät ensin töissä ja illat koulussa. Ja miehellä on "vähän" erilainen siisteyskäsitys kuin mulla.

Vai sotkeeko sitä sitten enemmän kun on itse ja poika myös koko päivän tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Se johtuu siitä, kun nyt teet sitä siivoomista arviolta noin kolme tuntia päivässä. Työnteko siis hidastuu sitä mukaa mitä pidempään on kotona. Työssä ollessa suoritit ne siivoamiset paljon tehokkaammin, esim. vessan pesu kävi samalla kun pesit hampaitasi (tämän vuoksi wc-harja on niin iso ettei mene vahingossa väärin päin) tai täytit pesukonetta. kaikki se mitä teet nyt taphtui noin kymmenen kertaa nopeammin ja tehokkaammin.

Esim. aamulehden ehti lukea työaamuina yhden kahvikupillisen aikana, nyt sitä lehteä lukiessa menee koko pannu ja iltapäivällä täytyy jatkaa.

:laugh: :laugh: :laugh: Loistava huomio :flower:

Yhteistyössä