Mistä johtuu, että nuoret naiset pitävöt +55v hopeakettuja kuumina?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TikTokissa näkee usein nuorten naisten heruttelevan reilusti vanhemmille miehille, mikä on aivan fantastisen hienoa. He mainitsivat päällimmäisenä luotettavuuden ja kokemuksen, tietysti meissä on paljon myös viisautta
 
Koska hopeaketulla pullottaa - nimittäin taka- tai povitasku.

Mutta rehellisyyden nimissä, onhan se siten, että oikeasti hyvänkuntoinen komea vanhempi mies on todella kuuma, eikä kyse ole lompakon paksuudesta.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt puumailmiötä. Kuka aikuinen ihminen jaksaa innostua keskenkasvuisista yksilöistä?
 
Viisaus, kokemus, karisma, varakkuus

Siinä syitä miksi me saadaan piparia nuorilta kaunottarilta, jotkut tykkää katos
Varakas mies ei ole koskaan ollut mun tavoite.

Mulle merkitsee henkiset asiat. Eli mitä pään sisällä on. Mä en ole vaativa miehen ulkonäön suhteen.

Harva 50+ on fyysisesti hyvässä kunnossa. Tarkoitan lenkkeilyä ja salilla käymistä. Eli jotkut miehet kuvittelevat olevansa hyvässä kunnossa.

Ne vanhemmat miehet joista mulla on kokemusta, ei taida paljon olla kokemusta. Tai ovat vaan onnettomia.

On toki 50+ kivan/komean näköisiä miehiä.
 
Viimeksi muokattu:
Hiton hyvät naurut noi "kuumat" 50+-setämiehet saavat aikaseksi tuossa puutteessaan! Hyvä se on hiukan paljasta pintaa näyttää ja pikkutuhmaa puhua kun toinen kiemurtelee. Baareissa ilmaiset drinksut eli oma budjetti pysyy, saman illan aikana tyttöporukassa nauretaan mahat kippurassa epätoivoisille. Mut säälittää kyllä nämä kotona ukkokultiaan odottavat rouvat.
 
Hiton hyvät naurut noi "kuumat" 50+-setämiehet saavat aikaseksi tuossa puutteessaan! Hyvä se on hiukan paljasta pintaa näyttää ja pikkutuhmaa puhua kun toinen kiemurtelee. Baareissa ilmaiset drinksut eli oma budjetti pysyy, saman illan aikana tyttöporukassa nauretaan mahat kippurassa epätoivoisille. Mut säälittää kyllä nämä kotona ukkokultiaan odottavat rouvat.

Eikös tuo ole aika julmaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Parasta ennen meni jo sulla ja boobsiksella ohi vuoskymmeniä sitten
Ja "kuuma" setämies ilmottautui! :D
"Yritysjohtaja/erityisalan rautaisen kova ammattilainen". Puhut lipevästi ja aina mainostat nopeita autojasi, purjevenettäsi, omaa saartasi jne tms. Ja osaat surkutella sopivassa välissä "kurjaa kohtalokas" muistaen mainita kylmän vaimosi tai just tulevan ex-rouvasi. Ja kuinka haluaisit olla pitsinä rintaliivissäni tai heti valmiina levittämässä aurinkovoidetta. Et ole sitten dinnerille tai baari-iltaan päässy? Harmi.
 
Hiton hyvät naurut noi "kuumat" 50+-setämiehet saavat aikaseksi tuossa puutteessaan! Hyvä se on hiukan paljasta pintaa näyttää ja pikkutuhmaa puhua kun toinen kiemurtelee. Baareissa ilmaiset drinksut eli oma budjetti pysyy, saman illan aikana tyttöporukassa nauretaan mahat kippurassa epätoivoisille. Mut säälittää kyllä nämä kotona ukkokultiaan odottavat rouvat.
Kuka kuvittelee näillä itseään nuorekkaina pitäviltä (kuvittelevat käyvännsä kolmevitosesta) +55v hopeaketuilla olevan rouvaa odottamassa?
 

Yhteistyössä