Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olihan tämä vitsi...? Ei ne köyhille heruta....TikTokissa näkee usein nuorten naisten heruttelevan reilusti vanhemmille miehille, mikä on aivan fantastisen hienoa. He mainitsivat päällimmäisenä luotettavuuden ja kokemuksen, tietysti meissä on paljon myös viisautta
Tasan tarkkaan kaikille katselijoille ne herutteleeOlihan tämä vitsi...? Ei ne köyhille heruta....
Hyvin usein huomaan naisten ihailevan minua .
T. 55v hopeakettu
Win-winKoska hopeaketulla pullottaa - nimittäin taka- tai povitasku.
Viisaus, kokemus, karisma, varakkuusVai kuumina..? Kun vanhemmatkaan naiset ei pidä 55+ miehiä kuumina.![]()
Koska hopeaketulla pullottaa - nimittäin taka- tai povitasku.
Varakas mies ei ole koskaan ollut mun tavoite.Viisaus, kokemus, karisma, varakkuus
Siinä syitä miksi me saadaan piparia nuorilta kaunottarilta, jotkut tykkää katos
Niin siis myös nuorille eikä pelkästään vanhuksilleTasan tarkkaan kaikille katselijoille ne heruttelee
Mutta ne on nimenomaan OSOITETTU varttuneille, ja nuoria kehotetaan poistumaanNiin siis myös nuorille eikä pelkästään vanhuksille
Ai, puhut niistä bimboista naisista.Mutta ne on nimenomaan OSOITETTU varttuneille, ja nuoria kehotetaan poistumaan
Sexyt vähäpukeiset kaunottaret tekee niitä
Ne on kivoja <3
Sensuurin takia piti poistaa pari lausetta niistä kun ne on Englanniksi, mutta ihan harmittomiaMutta ne on nimenomaan OSOITETTU varttuneille, ja nuoria kehotetaan poistumaan
Sexyt vähäpukeiset kaunottaret tekee niitä
Ne on kivoja <3
Harva 50+ on fyysisesti hyvässä kunnossa. Tarkoitan lenkkeilyä ja salilla käymistä.
Mä en ole pinnallinen nainen.
No niin, mä arvasin tämän.
Meni 20v. sitten. Siksi olen yksin hautaan asti.Parasta ennen meni jo sulla ja boobsiksella ohi vuoskymmeniä sitten
Hiton hyvät naurut noi "kuumat" 50+-setämiehet saavat aikaseksi tuossa puutteessaan! Hyvä se on hiukan paljasta pintaa näyttää ja pikkutuhmaa puhua kun toinen kiemurtelee. Baareissa ilmaiset drinksut eli oma budjetti pysyy, saman illan aikana tyttöporukassa nauretaan mahat kippurassa epätoivoisille. Mut säälittää kyllä nämä kotona ukkokultiaan odottavat rouvat.
Ja "kuuma" setämies ilmottautui!Parasta ennen meni jo sulla ja boobsiksella ohi vuoskymmeniä sitten
Kuka kuvittelee näillä itseään nuorekkaina pitäviltä (kuvittelevat käyvännsä kolmevitosesta) +55v hopeaketuilla olevan rouvaa odottamassa?Hiton hyvät naurut noi "kuumat" 50+-setämiehet saavat aikaseksi tuossa puutteessaan! Hyvä se on hiukan paljasta pintaa näyttää ja pikkutuhmaa puhua kun toinen kiemurtelee. Baareissa ilmaiset drinksut eli oma budjetti pysyy, saman illan aikana tyttöporukassa nauretaan mahat kippurassa epätoivoisille. Mut säälittää kyllä nämä kotona ukkokultiaan odottavat rouvat.