Olipas typerä lause mutta miksi siis noita minipilleri-raskauksia näkyy olevan suht runsaasti. Näyttäisi ainakin olevan yleisempää kuin normi e-pilleri-vahinkovauvat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:no nehän on tehokkaita jos imetät. mut mikään ei ole 100%
Alkuperäinen kirjoittaja Maustepippuri:Pitäisköhän munkin, jos tulisin sitten raskaaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulle ainakin sanottiin että tunnin tarkkudella pitää ne cerazetet ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä käytän cerazetteja ja menkkoja ei oo kohta vuoteen ollu, kiva aina mietiskellä et millon sitte on salamatkustaja kyydissä jos huono tuuri käy :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä käytän cerazetteja ja menkkoja ei oo kohta vuoteen ollu, kiva aina mietiskellä et millon sitte on salamatkustaja kyydissä jos huono tuuri käy :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Samaa tavaraa on ehkäisy kapselissa, ja aika harva tainnut tulla raskaaksi sitä käyttäessä.