Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MOI Sain vielä mummomalliset rintaliivit, Klingeristä postimyynnistä. Mun koko on 105-c Oli Tosi hyvät mut maksoi. Tarpeeksi. On kyllä tosi hyvät. Glassig. Pitää ryhtinsä, ja rinnat pystyssä.

Mulla kivat pystyt rinnat kiva ku nännit hankaa karheeta villapaitaa vasten, ku silloin ku ei ole rituleita. Mun poikakaveri tulee siit kauheeseen kiimaan ja hän sit nai mua. En vaihtaiai omaa Koiraa Miehenretkuun.

Moi olen 18v. tyttö. Käytän Mummomallia rintaliiviä, Triumh, Glassig on pystyt, Kyll mun likkakaverei vituttaa Ku, niil roikkuu ku, vanhoilla mummoilla, Vaik ei mummoilla rinnat roiku.

Moi mulla ja mun tytöllä on isot rinnat, ja ollaan niistä ylpeitä. Me käytetään Triumhf glassig. Rintaliivejä, tai sinnepäin. Liiveillä saa paljon näyttävyyttä ja huomiota.

Mulla isot ja roikut veltot tissit. Kun hankin triumph, Dooreon glassig. Rintaliivit, minusta tuli likka, varsinki piukka T-paita päällä. Nuoretkin miehet katsoo mua, oikein hävettää.

Olen kivan näkönen ku mulla on isot rinnat. Jätkät kattoo mua ku aikuista kai se johtuu mun rintsikoista ku käytän mummomallisia,triumph rituleita, muuten antaa likalle näköä.

Jos haluutte kunnon tukevat rintaliivit, ostakaa triumph glassig doodeoon, rintaliivit maksaa hunajaa, hunajasta kannattaa maksaakkin. Naisen kannattaa maksaa näyttävyydestä. Isoista ja pystyistä rinnoista

Miksi ei ns. suippotisseille ei löydy sopivia rintaliivejä, kaikki vaan painaa pystyn rinnan lattanaksi. Vaikka kyllä huomaa ei ole enään oikeita, pystyrintoja kadulla, kaupoissa, joskus pankissa näkyy. Aitoja.

Yhteistyössä