Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Changessa on kyllä kokoja J:hin asti, mutta ovat huomattavasti pienempää kokoa kuin muut, näin mulle ainakin sanottiin kun tuskailin kun ei löytynyt sopivia liivejä :( itsellä koko d75 ja siellä ei olkaimettomista mennyt edes koko j80 :D

olen isorintainen aina käyttänyt triumbhf liivejä ovat kalliita mut hyviä mulla isot 105-f liivit on hyvät väri puuteri tukevat ei heiluonn pystyt ja kiinteät suosittelen mummoille.

Hyvät leveet olkaimet Triumphohft paras. rintaliivi. Klingeristä löytyy parhaat rintaliivit myös kaarituetut satiinit muotoonprässätyt mustat. ja valkoiset kaarituetut.

Mulla isot ja painavat rinnat,Saako tukevia rintaliivejä? Ainoastaan c-kuppi Jot sais pystyt ja kauniit. Joita voi käyttää t-paita päällä Vaikka nänni näkyy. 95-c.

Haluan ostaa isot ja ohkaset rintaliivit. Koska mulla on näyttävä nänni. Niitä ei saa piiloon tukevilla rintaliiveillä. Kun kerran näkyy saa näkyy aidosti. Olen siinä hiukan Itsekaunis Haluan vaan näyttäytyä. Olen tottunut jot mun rintoja katsellaan niin naiset ku miehetkin. Ei häiritse mua enään. Niinkuin ennen punastuin. Nyt tuntuu kivalta ja seksikkäältä.

Moi olen ns. Pystytissi Mulla kova ja Pysty nänni. En Isorinta Käytän kyllä pehmoliivejä. Joskus ilman Rintaliivejä. On liian kauheen näköset. ilman paksuja rintaliivejä. Joskus kyllä räväytän. On tosi kivaa räväyttää kaarituetuilla ohkasilla rintaliiveillä. jos on valkoiset. Naisella puhtauden merkki. VALKOINEN.

Milla isot rinnat saan sopivat rintaliivit, kun ostan isot joustavat ohkaset muotoonprässätyt. Rintaliivit kun ne venyy sopivasti, rinnan mukaan ja tuntuu kun ei olisi rintaliiviä lainkaa.

Moi mulla on iso ja painava rinta, joka tahtoo väkisinki roikkua. Löysin keinon siihen, kun käyttää joustamattomia kupiltaan esim. pitsirintaliivejä. Saa rinnat pystyyn tarpeen vaatiessa. Muuten kyllä käytän muotoonprässättyjä pehmoliivejä. Vaikka jos haluais olla aina kaunis olis tukevien liivien paikka ei sitä aina jaksa miehiä miellyttää, vaikka se vaikuttaa miehiin suuresti.

Olen yli 50.v. Mulla alkoi rinnat roikkua, Ostin KLINGERIN.- Postimyynnistä, Triumphf,calssig, rintaliivit. Ns. Mummomalliset. On tosi hyvät, saa rinnat pystyyn ilman konstailuja. On kyllä kalliit, mut hintansa arvoinen.

Yhteistyössä