Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen viimeksi ostanut Anttilan postimyynnistä mummomalliset. Ostan aina Triumphf- liivit. On kalliit kannattaa maksaa. Saa pystyt rinnat pitkäksi aikaa eikä heilu turhaan. Kyllä mummomalliset Liivit voi olla historiaa. Ei kukaan enään kauppaa. Onhan kivoja kaariliivejä muotoonprässättyjä. Mummoillekkin. Kun löytyis isoja kokoja.

Olen isorintainen Voin ainoastaan käyttää pehmoliivejä siis muotoon prässättyjä. Silloin mun nänni näkyy parhaiten ohkasen t-paidan läpi. Talvella topattuja liivejä.

Moi olen isorintainen nainen. Mulla isot rinnat käytän mummomallisia rintaliivejä ja olen opetellut käyttään muotoonprässättyjä. ja kaarituettuja ns. ritulia. Noi ns. T-paitaliivit ovat haisevia kuppia. Mukavampaa ku nänni näkyy. Onhan se naisellekkin mukavampaa kun on näyttävä eikä piiloutuva. Nykyään nuoret tytöt ovat rohkeampia.

Moi olen ns. isotissi Haluaisin kunnon rintaliivit. Isokokoiset 105-h. Olen kerran saanut Triumphf liivit klinger Postimyynnistä. Oli tosi hyvät mut kalliit. Onko halvempia saatavis Triumphfin veroisia.

Kyllä on hienoa kun iäkkäämmät naiset uskaltaa ottaa, muotoonprässätyt ohkaset kupit. Ja ohkasen T-paidan jotta nänni näkyy hyvin. Naiset varmaan itsekkin haluu olla näyttäviä. Ei hautaan menos. Kaikki irti naiset elämästä. Olkaa rinnat pystys joilla niit on.

Mä olen myös tilannut rintaliivejä tuolta Klingel.fi :stä, ja tyytyväinen olen ollut. Kalliita ovat, mutta niin on isot ja tukevat muuallakin. Chance-liikkeen liiveistä en tykkää, kun on vain kaarituellisia, ja ne painaa, vaikka kuinka oisi muuten oikean kokoiset. Enkä ole sieltä kunnon tukevia liivejä löytänyt. Kuitenkin kun kuppikoko on G tai H, niin tarvii olla todella tukevat ja istuvat liivit.

Kurjaa, kun tuolta trineastakaan ei saa kaarituettomia kauniita liivejä.

Mut kertokaa mulle miten nainen, jolla on tissit kokoa 65G pysyy pystyssä olematta jotenkin etu- tai takakenossa. *total reps*

Kyllä klinngeristä löytyy rintaliivit mummolle satiinit kui mummomalliset kaarituetut kui t-paita-liivit hyviä mummomallisia tukevia rintaliivejä ja eri värejä ja nännit näyttäviä. rintaliivejä siis satiinia. Mummomalliset satiinit on tosi kauniita jossa nänni näkyy. T-paitapäällä. Osaa Mummot olla kauniita satiiniliivit ohkanent-paitapäällä. Mieheni tykkää.

Yhteistyössä