Y
ystävä riitta.
Vieras
anneli 120 hAlkuperäinen kirjoittaja yx isorintainen:aina rintsikat löytyy. vaik. on. vaikeaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
anneli 120 hAlkuperäinen kirjoittaja yx isorintainen:aina rintsikat löytyy. vaik. on. vaikeaa
Alkuperäinen kirjoittaja 19 v.tyttö:saako isoja ja näyttäviä ja poikia kiihottovia nännejä ilman imemättä.onko nännirenkaat hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja 19 v.tyttö:saako isoja ja näyttäviä ja poikia kiihottovia nännejä ilman imemättä.onko nännirenkaat hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja 19 v.tyttö:saako isoja ja näyttäviä ja poikia kiihottovia nännejä ilman imemättä.onko nännirenkaat hyvä.
Ostat vaan ruskeata tussia ja maalaat ittelles isommat. Niinhän kaikki me muutkin tehdään
Alkuperäinen kirjoittaja voi valmistaa:rintaliiviä voi ihan hyvin ympärimitoiltaan. joko pienentää tai suurentaa. onhan suurentamiseen,saatavana. jatkokappaleita.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ei ton kokoisia liivejä voi ostaa netistäpakkohan niitä on päästä kokeilemaan. Mun tietääkseni ainakin Change-liikkeessä on tosi isoja kokoja.
Alkuperäinen kirjoittaja pystyrinta:naiset ei vaan osaa näyttää omaa tahtoaan ja pystyä rintaa niin kuin 60 luvulla. naisilla on kauneus mennyt maalamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja pystyrinta:naiset ei vaan osaa näyttää omaa tahtoaan ja pystyä rintaa niin kuin 60 luvulla. naisilla on kauneus mennyt maalamiseen.
Mä en ainakaan halua vielä ennestään korostaa rintojani. Mulla on tukevat liivit ja rinnat hyvin kuosissa liivien avulla, mutta rinnat pystyyn tuntuis liioitetulta.
Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ei ton kokoisia liivejä voi ostaa netistäpakkohan niitä on päästä kokeilemaan. Mun tietääkseni ainakin Change-liikkeessä on tosi isoja kokoja.
Samaa mieltä, en voisi aatella että ostaisin liivejä jostain postimyynnistä.
Alkuperäinen kirjoittaja na:Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ei ton kokoisia liivejä voi ostaa netistäpakkohan niitä on päästä kokeilemaan. Mun tietääkseni ainakin Change-liikkeessä on tosi isoja kokoja.
Samaa mieltä, en voisi aatella että ostaisin liivejä jostain postimyynnistä.
En ymmärrä, mikä ongelma postimyynnistä ostamisessa on, voihan niitäkin sovittaa ja jos ei oo sopivat niin saa palauttaa ja ei joudu maksamaan mitään, näin ainakin ihan lakisääteisesti suomalaisissa nettikaupoissa. kotona on mukava sovittaa rauhassa eikä missään ahtaassa sovituskopissa kuoria ulkovaatteista lähtien kaikkia pois. eikä tarvitse miettiä, milloin sinne kauppaan lähtee kun voi vaan mennä koneelle ja tilata. ehkä tämä netistä tilaaminen vain on meille parikymppisille enemmän arkipäivää, tilaan pölypussitkin netistä.