N
nti
Vieras
Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Pitäisköhän siel Changessa sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Pitäisköhän siel sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Pitäisköhän siel sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Mankell, kyllä siinä funkyladyssä missä kävin liivit olivat vähän turhan perussettiä. Pitsiä kyllä, mutta värivalikoima.. ähTykkään itse räikeemmistä ja seksikkäistä liiveistä, joita sieltä ei ole kyllä tähän mennessä löytynyt. Ja palvelu oli kyllä aikas huonoa, lykkäs parit liivit käteen, lähti itse tiskille ja odotti siihen että tulin ulos kysyäkseen multa sopivatko. Mut varmaan eroja myymälöissä =) Tuota changea voisi kyllä kokeilla seuraavaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja nti:Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja!![]()
Niin, tai sit mun pitäis laihduttaa. Voishan se kela sitäkin tukea.MUlla on normaalimitoissa ollessani (lue ennen kolmatta lasta) noin d-kuppi, jonka kanssa ihan elää hyvin. HEti kun alkaa painoa tulla lisää, niin mennään seuraaviiin kokoihin. Pitäis laihduttaa, niin sais takas ne pienet d-kupin tisukat.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 70G:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja nti:Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja!![]()
Niin, tai sit mun pitäis laihduttaa. Voishan se kela sitäkin tukea.MUlla on normaalimitoissa ollessani (lue ennen kolmatta lasta) noin d-kuppi, jonka kanssa ihan elää hyvin. HEti kun alkaa painoa tulla lisää, niin mennään seuraaviiin kokoihin. Pitäis laihduttaa, niin sais takas ne pienet d-kupin tisukat.
![]()
PAH! Mä laihduin 10 kiloa ja koko vaihtui 75f:stä 70G:hen
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Mankell, hehMä olen kooltani kyllä pieni, 165/60kg (rv 25, eli toistaiseksi
). Vaikka kuinka laittaa rahaa rintsikoihin (on kyllä useammat maksaneet yli tuon 50e), niin aina on selkä kipeä. Kauhulla odotan sitä kun maito rupee nouseen ja imetys alkaa, näähän räjähtää käsiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja nti:Mankell, hehMä olen kooltani kyllä pieni, 165/60kg (rv 25, eli toistaiseksi
). Vaikka kuinka laittaa rahaa rintsikoihin (on kyllä useammat maksaneet yli tuon 50e), niin aina on selkä kipeä. Kauhulla odotan sitä kun maito rupee nouseen ja imetys alkaa, näähän räjähtää käsiin
![]()
Sen ne tekee.Eritoten esikoisen kohdalla, kun maito nousu ihan kohisten. Tissit oli kuin potkupallot. MÄ olin ihan paniikissa kun luulin, et ne jää sellaisiksi. EI onneksi jääneet. AIna kun imetys on loppunut ja kilot hävinneet, niin tissit on palautuneet. Nyt on imetys loppunut mutta kilot ei hävinneet, niin siksi vielä mahtihinkit. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo ja mulla imetys loppu, kilotkin on menneet mutta tissit sen kun pysyy |O
osi kiva kun kasvovat D kupista F-G kokoona :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta: