Mistä isokokoisia rintaliivejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsivä

Vieras
Eli kertokaa hyvät ihmiset, jos olette jostain löytäneet isokokoisia ja hyvänmallisia rintaliivejä? Nyt on Elloksen valikoima käyty aika lailla läpi ja suurin osa isokokoisista ei tue millään tavalla tai kangas muuten "löysää". Kaarituet napsahtelevat poikki ja "leveäolkaimiset" painaa enemmän kuin ns tavalliset.

Kappahlista löysin ennen, mutta nyt on kuppikoko pienentynyt takaisin B:ksi, ja siellä ympärykset 90--> ovat poikkeuksetta C:n kuppikoolla.

Eli mistä löytyisi hyvät, tukevat rintaliivit isolla ympäryksellä?

Itse tilasin Lumingerie verkkokaupasta ja sain elämäni parhaat rintsikat kohtuuhintaan. Mulla koko 80E ja on tukevat, kerrankin rinnatpysyvät tukevasti koholla ja ovat kauniin näköiset niin vaatteiden kanssa kuin ilman.

Olen menossakin, mutta en ole toistaiseksi löytänyt vielä täältä päin sellaista liikettä.
Evelacen kotikutsuilla viime kesänä tehtiin mittauksia ja sovituksia tuloksella huonosti istuvat rintaliivit. Vaikka niilläkin siis kokoja oli ties minne asti, niin itselläni on tunne, että myyjä sai puhuttua mut ostaan silti liian pienet ympärykseltään.

Yhteistyössä