mistä ISOJA odotusvaatteita ja imetysliivejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annnas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annnas

Aktiivinen jäsen
03.12.2006
2 453
0
36
Olen yrittänyt etsiä itselle odotusfarkkuja, mut koot tuntuu loppuvan liian aikaisin. vyotärönympärys on nyt 124 ja kasvaa vaan.. vanhat farkut kokoa 46 menee vielä kyllä jalkaa mutta kuminauhaviritys napissa ja pitkä paita. Jossain nettiliikkeissä xxl tuntuu olevan vaan koko 44, eli normaalia pienempi.

Sitten imetysliivit, vaikka niitä ei vielä tarviikaa, mut jotkut isommat tarttis jo. Normaalisti menis koko 95d, nyt käy liian pieneksi. kyllähän noita näyttää löytyvän esim 90E mut ympärysmitta on juuri ongelmana.

Auttakaa mua :flower: :)

Jos satut asumaan pääkaupunkiseudulla, niin rohkeesti hakemaan niitä imetysliivejä Helsingistä Viipurin erikoiskorsettiliikkeestä (tai jotain sinne päin se nimi on). Ne tekee sulle just sopivat imetysliivit. Vaateongelmaan en valitettavasti osaa auttaa.

Imetysliivit kannattais varmaan käydä ostamassa erikoisliikkeestä, niin mä ainakin tein (eikä se imetys edes onnistunut :kieh: ) Siellä osataan katsella oikea koko ja laatu on hyvä. Hinta on karmea, mutta sen aivan oikeasti huomaa laadussa.

Odotusfarkut ostin HM:stä, koskaan en ole niin nopeasti ja helposti löytänyt sopivia housuja itselleni :D

Itse löysin hyvät liivit Tampereelta Mamani liikkeestä.kyseisissä liiveissä pienion ympärysmitta on 85 (en tiedä kuinka suureksi sitten jatkuu) ja kuppikootkin alkoi vasta D:stä eteenpän.

http://www.mamani.fi/fi/
tuossa vielä linkki kaupan nettisivuille.

Juu tuota mamanin sivua kattelinkin, yhdestä ainoasta mallista löytyi koko :) Kun ostaa imetysliivejä valmiiksi niin kannattaako ottaa sama ympärysmitta, mutta vaan isompi kuppi?

mä löysin Henkkamaukalta odotusfarkut ja olen kokoa XXL. imetysliivit löysin Prismasta...

niin joo tän tyylisellä, mutta itsetehdyllä pysyi housut ylhäällä vaikka nappi oli auki (siis tavallisista housuista) ja se myös peitti alamahan loppuraskaudessa kun äitiysvaatteetkaan ei tuntunut olevan tarpeeksi isoja
http://www.kenguruu.fi/product_info.php?cPath=4_37_36&products_id=335

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Juu tuota mamanin sivua kattelinkin, yhdestä ainoasta mallista löytyi koko :) Kun ostaa imetysliivejä valmiiksi niin kannattaako ottaa sama ympärysmitta, mutta vaan isompi kuppi?

mulla ei kuppikoko kasvanut ollenkaan. ei raskauden eikä pitkän imetyksen aikana.

Muistaakseni tilasin Mamanilta pari toppia ja hyvin vastasivat kokoaan. tosin muisti voi pätkiä, siitä on jo niin kauan...

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:

Sielä ei tainnut enää olla tätä samaa mallia mitkä itse ostin viime vuoden lopulla (ellei sitten liikkeessä ole mutteivat ole laittaneet sivuilleen?).
Miulla ympärysmitta ei kasvanut ollenkaan kun maha hävisi, mutta kuppikoko sitävastoin monella koolla.
Itse tosin ostin liivit vasta kun vauva oli syntynyt (tosin kävin siellä paikan päälä) niin sai sitten kerralla sopivat. En sitten tiedä miten nopea toimitusaika noilla on, mutta itse kyllä muutomat ensimmäiset päivät menin ilman mitään liivejä (vaikka sitten oltiinkin yltäpäältä maidossa).

mulla taasen oli jo synnärilläkin kahdet omat liivit mukana. pesin nyrkkipyykillä joka ilta ja toiset oli sitten käytössä kun toiset kuivui.

mutta löysin ne tosiaan Primasta ja hyvin ajoivat asiansa koko 1v4kk imetyksen ajan. oli myös isoja kokoja siellä ja pitsihärpäkkeitäkin.

hei, mulla ois käytetyt sellaiset lappuhaalarifarkut, jos kiinnostaa, niin laita tähän juttua, niin kerron lisää. en jaksa rekisteröityä, mutta sähköpostiosoitteen voin laittaa.

Yhteistyössä