J
jööö
Vieras
Kun kaiken maailman "envoisietäälihavia" ihmiset sanovat, että ymmärtävät kyllä jos joku on sairauden tms takia lihava. Mistä se nyt sitten tietää, onko se bussissa viereen istunut läski nyt sitten mäkkiläski vai sairauden takia läski?
Tunne yhden sairauden takia lihavan ihmisen, eikä hänestä erota päälle päin mitenkään, että olisi sairas.
Tunne yhden sairauden takia lihavan ihmisen, eikä hänestä erota päälle päin mitenkään, että olisi sairas.