Mistä ihmetä löydän...kysymys lähinnä valokuva/askartelu ihmisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
valmiiksi rei'itettyjä kartonkisivuja? Siis normaali albumiin sopvia valokuvakartonkeja, ei skräppi kokoisia. tiimarista löysin mutta vain valkoista, mistä saisi värillisiä? luulis netistä löytyvän, mutta ei meinaa löytyä. Antakaan googlen hakusana ehdotuksia vielä. Firmoille löytys niitä erilaisia, muttei näitä normaaleja meinaa löytyä mistään

Entä jos ostaisit A4-kokoisia värillisiä kasion välilehtiä ja leikkaisit siitä reunasta sen kielekkeen (johon kirjoitetaan mitä siinä välissä on) pois? Yhdessä pakkauksessa on 10-12 pastellisävyistä tai tummemmat perussävyt -lehteä.

Oon mä sitäkin miettinyt, tässä tiimarinkin välilehti pakkauksessa esitellään kannessa erivärejä, muttei niillä myynnissä ole kuin valkoista =( . Ois vaan niin kiva tilata ihan ensinnäkin valokuville tarkotettua kartonkia ja heti valmiina.

Juu toki se valokuvakansioon kerralla sopiva (ja valokuville sopiva) olisi parasta. Itse ehkä etsisin sitä valokuvausliikeestä (esim. Rajala). Jos välilehtiin tyydyt, niitä värillisiä on ainakin täällä Satakunnassa ollut ihan toimistotarvikeliikkeissä.

Joo mä oon yrittänyt tälläsiä ettiä, siis ph neutral jne, mutta ei per*ele ku ei löydy,ajattelin vaan jos ois joku muu löytänyt =D . olen lähialueiden askartelu ja valokuvausliikkeetkin jo kolunnut läpi, EI NIIN EI LÖYDY!

eikä muute onnistu niin yleensä että leikkais vaan pois ne päädystä ku hemmetti ne tekijät tekee semmosia väri nippuja vaan yleensä joissa on samalla kierteellä monta paperia.