Mistä ihmeestä tää itkukausi on nyt taas tullut?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja here i go again
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

here i go again

Vieras
Erosta tulee just melkein 8kk ja on jo mennytkin paremmin mutta nyt viimeset 2vkoa on ollut itkua ja ikävää ja yksinjäämisen pelkoa,samalla tavalla kuin silloin kun ero paukahti.Mä en jaksa jos tää alkaa taas alusta...En enää ees kehtaa paljon huudella jos mulla on kurja mieli kun kaikki on siinä luulossa et menee jo hyvin.Olen mä silloin tällöin yhelle kaverille purkautunut mutta nyt tän 2vko aikanan en sillekään kun jotenkin ei vaan kehtaa taas koko ajan itkeä sille.

Saattaahan tässä vaikuttaa mielialaan sekin et kiinnostuin yhestä mutta se ei sitten johtanut oikeen mihinkään ja nyt haluisin tutustua erääseen mutta kun en tiedä siitä mitään enkä nää sitä missään niin ei voi mistään aloittaa.

erosta selviämiseen menee monesti vuosia tai siitä ei selviä ollenkaan. Miksi oletat, että sinun pitäisi muutamassa kuukaudessa porskuttaa kuin kaikki olisi ihan jees?

Alkuperäinen kirjoittaja täääh;25688825:
erosta selviämiseen menee monesti vuosia tai siitä ei selviä ollenkaan. Miksi oletat, että sinun pitäisi muutamassa kuukaudessa porskuttaa kuin kaikki olisi ihan jees?

En mä niin oleta mutta kaikki muut olettaa ja jos mä meen ja erhdyn puhumaan asiasta tai itken niin kaikki kummeksuu et miten mä nyt näin.Ja kokoajan kysytään et joko on uus mies tai onko vientiä niin tulee sellanen olo että pitäs olla uudessa suhteessa ja edetä eteenpäin siinä.

En tiedä olenko sitten liikaa mennyt tuolla yössä vai olisko pitänyt olla viikonloput kotosalla,olen siis lapseton joten olen voinut mennä.Tänä viikonloppuna en mene.Mutta tuli vaan kerran mieleen et oonkohan aloittanut liiana aikaisin ton yöelämässä pyörimisen.

Yhteistyössä