Mistä ihmeestä löydän n. 110cm OIKEAT sukset lapselle? (uudet tai käytetyt)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä ihmeestä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä ihmeestä?

Vieras
Kun joka paikassa tuntuu olevan 120cm? :( Noita lyhkäsempiä on mutta ne on niitä harjoittelusuksia jolla ei tee mitään. Joko uutena tai käytettynä pitäs saada. Onko kukaan nähny missään noin pieniä?

Mulla on just tuon mittaiset jos oikein muistan, ostin Intersportista. Viime vuonna niitä käytti pieni 6-vuotias, nyt ei enää mene, ovat jo liian lyhyet. Tosin hintakin oli aika suolainen, 150e paketti! Ei ollut mitkään harjoittelusukset :D

Ostin muutama vuosi sitten pojalle 100-senttiset sukset ja pienenpienet monot (28 mutta todellisuudessa pari numeroa pienempää kokoa) InterSportista, ja viime vuonna ostin pikkuveljelle 110-senttiset sukset Prismasta (monot löytyi kirppikseltä)

[QUOTE="vieras";25035696]Mulla on just tuon mittaiset jos oikein muistan, ostin Intersportista. Viime vuonna niitä käytti pieni 6-vuotias, nyt ei enää mene, ovat jo liian lyhyet. Tosin hintakin oli aika suolainen, 150e paketti! Ei ollut mitkään harjoittelusukset :D[/QUOTE]

Oooh, on kyllä ollu tosi kalliit :( Ei mitenkään oo varaa ihan noin paljoa laittaa suksiin, alle 100eur pitäs päästä. Noita harjoittelusuksia näkyy olevan joka paikassa mutta oikeita ei :kieh:

[QUOTE="a p";25035794]No mun mielestä 4-vuotiaalla ei tarvi vielä olla mitkään priimasukset kunhan ne on oikeat sukset eikä mitkään harjoittelusukset jossa on uritettu pohja.[/QUOTE]

Näin juuri! Meillä oli Halpa-Hallissa viime talvena joku paketti jossa oli sukset+siteet, sauvat, monot, suksipussi niin 79 euroo..
Toisaalta jäähän ne nopeesti pieneksi, mutta saa kyllä myytyä eteenpäin, siis jos itellä ei perässä hiihtäjää.

Yhteistyössä