Mistä ihmeestä KELTAINEN kevättakki? Auttakaa jooko :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PauhaavaSydänHarmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PauhaavaSydänHarmaana

Vieras
Kävin tänään Helsingin keskustassa varmaan 15 liikkeessä Ajattaresta Onlyyn. Ainoa hyvännäköinen (ja muutenkin liki ainoa) löytämäni keltainen takki oli Tara Jarmonin! Sillä oli hintaa 359e eli kolmen kuukauden käteen jäävä opintotuki...Ja hihat olivat vajaamittaiset, todella käytännöllistä Suomen keväässä ;).

Mistä ihmeestä löydän keltaisen takin? TAI edes mintunvihreän? Pitäisi olla trenssi, siis ihan peruskaupunkitakki, ja sopuhintainen. Kaikki kaupat on täynnä mustaa, beigeä ja shamppanjaa tänä keväänä, iloiset värit loistaa poissaolollaan.

Jos olet sattunut jossain näkemään värikkäitä takkeja, niin kerrothan please minne kauppaan suunnistan. Saa olla ketjuliikekin, pääasia että takki löytyy.

Hei, kiitos :). Tuo kyseinen on liian pieni, mutta tuontapaista juuri haen! Kirkasta keltaista ehkä enemmän, mutta tuo ei oo huono. Pitää penkoa vielä Huutista itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja PS harmaana:
On se liian iso, mutta kiitos kuitenkin! :)
Noita keltaisia takkeja ei tosiaan ole kaupat pullollaan, mutta vielä sen jostain kaivan.

Mä ostin ton 4 vuotta sitten Anttilan alesta ja on aivan ihana.
Kirkkaankeltainen;oikee pääsiäistakki.

Oon kyllä miettinyt voisko sitä pienentää hieman.. mä oon nyt kokoa 40.

Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:

Kirppareilla kävin jo aiemmin, yritän aina ensin löytää käytettyä ennenkuin suostun ostamaan kaupasta, mutta menestys oli kehnoa. Tai minä nirso. Pitää ehkä kahlata vielä kertaalleen läpi, Iso-Roban UFF on yleensä aika hyvä. Kirppareilla on se huono puoli, ettei voi sanoa myyjälle että "ottaisin tämän, mutta yhden koon pienempänä ja olisiko teillä vähän eri sävyisenä?" :D.

Alkuperäinen kirjoittaja PS harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:

Kirppareilla kävin jo aiemmin, yritän aina ensin löytää käytettyä ennenkuin suostun ostamaan kaupasta, mutta menestys oli kehnoa. Tai minä nirso. Pitää ehkä kahlata vielä kertaalleen läpi, Iso-Roban UFF on yleensä aika hyvä. Kirppareilla on se huono puoli, ettei voi sanoa myyjälle että "ottaisin tämän, mutta yhden koon pienempänä ja olisiko teillä vähän eri sävyisenä?" :D.

Mä löysin Iso-Roban UFFista mun kirkkaan keltaisen takin! Sen takia ehdotin :) Mutta, joo tuskin siellä toista samanlaista on ja mun takki on enemmän kevät-talvi-takki.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä näin hienon takin, oisko ollu Peak ja siis keltainen, hintaa 850e :D

Oota mä säästän opintotuesta, keltainenkin ehtii varmaan sillä välin tulla taas muotiin kunnes saan summan kasaan :D. Ihan hulvatonta, kuka ikinä maksaa tuommoisia summia vaatteista...

Yhteistyössä