Mistä ihmeestä jotkut tietää että on raskaana vaikkei ole kelleen kertonut ja on ihan alussa tai jopa ITSE ei tiedä raskaudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eräs ystäväni on näitä tyyppejä...
kaksi vuotta sitten tammikuussa hän minut nähtyään sanoi että "Näytät äidiltä. Joko lapsi on tulossa? Kerro vaan mulle, en kerro kellekkään..." Sillä hetkellä täytyi litstää hänen toiveensa... mutta kahden viikon kuluttua puhelin soi ja siellä soitteli PeLan nainen ja kysyi tahtoisimmeko tyttären? Siitä viellä 3 päivää ja olin äiti!

Hän vaan sanoo näkevänsä naisessa Äidin.

Mulle ainakin tulee vaan sellainen olo että tuo on raskaana. Näin on käynyt jo monesti, olen sanonut miehelleni että toi ja toi varmasti odottaa ja sitten on mennyt jonkin aikaa niin tulee ilmoitus että me odotetaan. Tai oon mäkin parille soittanut että ootko raskaana? kaverit on sitten menneet ostaa testin ja soittanut että mikä noita sä olet!! :laugh: :laugh:
Toinen asia minkä mä tiedän lähes aina on se että kuka eroaa ja kuka ei. Ja tähän asti kaikki "veikkaukset" menneet oikein! Spooky..

Serkkuni odotti kolmatta lasta. Näin unta, että miehensä, jota en oikeastaan edes tunne, soitti minulle ja kertoi, että ovat saaneet pojan. Soitin aamulla serkulleni, joka nauroi, että vauva ei ole vielä syntynyt ja tyttö se kyllä on. Parin viikon kuluttua sai pojan.

Mun sisko odottaa vauvaa ja ennen kuin hän itsekään tiesi minä tiesin :D
Me oltiin heillä kylässä ja halasin häntä normaalisti lähtiessä niin mulle tuli ihan hirmu vahvana sellanen tunne vauvasta. Koko kotimatkan höpötin miehelle että ihan varmaan on raskaana ja mies vaan nauro mulle että mä nyt aina olen tuntemuksieni kans.

Seuraavana iltana soittelin siskolle ja mä sanoin hälle että mä oon varma että hän odottaa ja sisko nauro että joo, menkat on myöhäs mut ei hän testiä ole tehty että tuskin olen.
Seuraavana iltana sitte soitti että jep jep, vauva tulossa.
Ja sisko ei siis mitenkään ollu todennäköinen lisääntyjä, kenestä vaan enemmin olisin uskonu raskauden mutten hänestä.

En ossaa selittää mistä mie huomaan, mie vaan tiiän :xmas:

Exä sattu yks kerta arvaamaan että olen raskaana vaikken ees ite tienny. Sano että muistaa ko olin sillon raskaana ko sen kans vielä yhessä oltiin. Näistä minun luonnokiharoista hiuksista kuulema kiekurat laimenee, eli hius suoristuu, iho muuttuu erilaiseksi ja jotaki se selitti olemuksesta... En tiiä.

Mun äitini huomaa raskauden hengityksestä. Ennen kun tiesi mun olevan raskaana, oli sanonut miehelleen että Annapa on varmaan raskaana kun hengittää silleen. Samoin huomasi työkaveristaan. Ja nämä molemmat ovat tapahtuneet raskauden varhaisessa vaiheessa(noin vkot 5-6) ei siis silloin kun hengitys jo ison mahan takia vaikeutuu! =)

Minulla eräs ex-työkaveri "tiesi" molemmat raskauteni heti plussattuani ja ennen kuin minulla oli mitään oireita. Samoin on tiennyt monen muunkin kaverin raskaudet. Milloin näkee silmistä ja milloin mitenkin aistii.

Mutta liekö tuo niin ihme koska niin loputtoman monta kertaa noiden vuosien aikana kerkesi tietää minun (ja monen muunkin) olevan raskaana vaikkei oltu. Kai se aina välillä kohdalle osuu kun sitä veikkeilee jokaiselle lastenteko-iässä olevalle tutulle. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
Mulle ainakin tulee vaan sellainen olo että tuo on raskaana. Näin on käynyt jo monesti, olen sanonut miehelleni että toi ja toi varmasti odottaa ja sitten on mennyt jonkin aikaa niin tulee ilmoitus että me odotetaan. Tai oon mäkin parille soittanut että ootko raskaana? kaverit on sitten menneet ostaa testin ja soittanut että mikä noita sä olet!! :laugh: :laugh:
Toinen asia minkä mä tiedän lähes aina on se että kuka eroaa ja kuka ei. Ja tähän asti kaikki "veikkaukset" menneet oikein! Spooky..

Mulla on sama "vika". Ja sit noiden lisäksi mä vielä osaan aavistaa onko uusi vauva tyttö vai poika, ja joskus on tullut tunne siitä, että kun vauva on syntymässä, niin se on syntymässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minä vain tiedän...

tunnetko kaikista ihmisistä vai vain joistakin?

mietin että aistitko jotain kun käytiin sillon Salossa? :)

Minusta se oli aivan selkeä juttu. En mitenkään edes muuta osannut ajatella.

Ja miehesi mainitsi ohimennen, että ensi vuonna onkin sitten eri tilanne jakelussa, sillä on toinen lapsi tulossa. Minusta se oli aivan loogista. :D Olin sisäistänyt sen jo etukäteen.

Ja osasin valita korukiven väreihisi sopivaksi, näkemättä sinua.

Hekan opettajalle olin kerran lipsauttaa, että katsotaan sitten, kun oma lapsesi on syntynyt. Oli ilmeisesti pari viikkoa raskaana...

Mun mummini on sanonut mulle esikoista ja kakkosta odottaessani, että "Sä olet raskaana, eikö vain?" ja siis ihan alkuraskaudessa. Kenellekään en ollut kertonut, paitsi miehelle tietty ja hän ei ollut sitä kenellekään sanonut.

meidän äiti ihmetteli mökillä kun haikara lensi mökin yli että nyt on kyllä jollekin ranta asukkaalle tulossa vauva ku ei oo täällä ikinä ennen haikarat lentäny. Olin korvat punaisena koska olin just tehny raskaustestin ja n rv 6... Pahuksen haikarat ilmiantoi.

yks mummo tekee "pistokokeita" kesken kaiken ihan muun juttelun tokasee, "oot raskaana" ja katsoo reaktion. :D
Ja tietty jos tyyppi ite tietää jo niin sillon olemuksesta o helppo lukea, jos huomaamattaa sivelee mahaa, tai just haaveilee, silmistä näkee jne...

Yhteistyössä