Mistä ihmeestä jotkut tietää että on raskaana vaikkei ole kelleen kertonut ja on ihan alussa tai jopa ITSE ei tiedä raskaudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minä vain tiedän...

tunnetko kaikista ihmisistä vai vain joistakin?

mietin että aistitko jotain kun käytiin sillon Salossa? :)

Minusta se oli aivan selkeä juttu. En mitenkään edes muuta osannut ajatella.

Ja miehesi mainitsi ohimennen, että ensi vuonna onkin sitten eri tilanne jakelussa, sillä on toinen lapsi tulossa. Minusta se oli aivan loogista. :D Olin sisäistänyt sen jo etukäteen.

Ja osasin valita korukiven väreihisi sopivaksi, näkemättä sinua.

Hekan opettajalle olin kerran lipsauttaa, että katsotaan sitten, kun oma lapsesi on syntynyt. Oli ilmeisesti pari viikkoa raskaana...

on se jännää :)

Alkuperäinen kirjoittaja NeHaikaratToiViestin:
meidän äiti ihmetteli mökillä kun haikara lensi mökin yli että nyt on kyllä jollekin ranta asukkaalle tulossa vauva ku ei oo täällä ikinä ennen haikarat lentäny. Olin korvat punaisena koska olin just tehny raskaustestin ja n rv 6... Pahuksen haikarat ilmiantoi.

Pirskatti! meillä ei nuo huuhaaennustukset toimi. Haikarakin me nähtiin pari viikkoa sitten. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja NeHaikaratToiViestin:
meidän äiti ihmetteli mökillä kun haikara lensi mökin yli että nyt on kyllä jollekin ranta asukkaalle tulossa vauva ku ei oo täällä ikinä ennen haikarat lentäny. Olin korvat punaisena koska olin just tehny raskaustestin ja n rv 6... Pahuksen haikarat ilmiantoi.

Pirskatti! meillä ei nuo huuhaaennustukset toimi. Haikarakin me nähtiin pari viikkoa sitten. :snotty:

:laugh: :laugh:

Meillä Heka huusi haikaralle "Ei, ei, ei tänne! Ei meillä oo savupiippua!"

siis jos toi on totta et näkee silmistä ni enhän mä sit uskalla mennä kotiin :D
vähän epäilen täll hetkell et olisin raskaana ja mun äidillä on aika tarkat vaistot :S
se epäili sillon ku mun täti oli raskaana ja nii se olikin ja kyll se sen parhaan kaverinsakin raskauden arvas..
ja tää mun raskaus ei oo sellanen juttu jonka haluaisin et se tietää.. ainakaan vielä

Kihlattuni on täsä parisen viikkua höpöttänyt et kuumuski oot rasakaana.. Ite nyt oon alkanu aatella samallain. Ite myös nyt oon alkanu epäileen et oisin raksaana.. Tulkaa jokku kahtoon mun silmistä tai jostaki XD

Olen 16v ja epäilen että minulla ja poikaystävälläni ehkäisy petti,koska sen jälkeen kun harrastimme seksiä,niin mulla on ollu semmonen outo tunne, mutta ei minulla ole mitään oireita muuta kun että kuumetta on välillä ( 37.1-37.3) ja sitten se laskee ja nousee? Onko tämä vaan flunssan aiheuttamaa oireilua

Yhteistyössä