Mistä ihmeestä jotkut tietää että on raskaana vaikkei ole kelleen kertonut ja on ihan alussa tai jopa ITSE ei tiedä raskaudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömö

Vieras
olen kuullut monta juttua että joku on arvannut raskauden tai kertonut raskaanaolevalle raskaudesta vaikkei tämä itse edes tiennyt vielä

Mistä nämä ihmiset näkee sen?

Onko joku muu joskus kuullut samaa?

Erään tuttuni äiti oli tiennyt ja nähnyt sitten unta kahdesta eläimestä, tiesi heti että tarkoittaa kaksosia, niin myös sai tämä tuttuni kaksoset

mutta tarkoitan tällä nyt sitä kun ihmisestä itsestään näkee raskauden

En tiedä. Tiedän yhden naisen, joka sanoo näkevänsä sen silmistä ja joka kerta on osunut oikeaan. Ja siis sellaisia on olleet ettei nainen itsekään ole vielä tiennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä. Tiedän yhden naisen, joka sanoo näkevänsä sen silmistä ja joka kerta on osunut oikeaan. Ja siis sellaisia on olleet ettei nainen itsekään ole vielä tiennyt.

Niin ja silmistä siis näkee, mutta en tiedämiten.

joistakin ihmisistä sen näkee, naisille tulee ns. sisäinen hehku kun raskaus alkaa :whistle:
se on muuten kamalan noloa kun onnittelee toista ja kaveri on just kerenny testaamaan tai ei edes itse vielä tiedä olevansa raskaana :ashamed:

Mun serkun mies näki meidän tädistä molemmilla kerroilla, et se odottaa, vaikkei täti itse vielä edes tienny. Molemmilla kerroilla oli sanonu avovaimolleen, et Axxx on ihan varmasti raskaana, ja muutaman viikon päästä siitä tuli tieto suvulle, että Axxx odottaa... Mutta mistä tää mies sen tiesi, niin en osaa sanoa.

Kyllä naisen keho muuttuu raskauden alussa jo, ja sitä voi kutsua vaikka intuitioksi, että toiset naiset aistivat tämän. Feromoneja, ihon muutokset? Askel kuulemma muuttuu aika alussa myös. Eiköhän aika monella ole tämmöinen taito tai kyky, suurin osa on vaa hukannu sen kun nykyään stimulaatiota ja ärsykkeitä tulee jokapuolelta kokoajan... Ei olla enää yhtä herkkiä.

Silmistä, nykyään sen näkee jo melkein itsekin. Ne menee semmoisiksi autuaiksi, puoliksi unessa ja katse pysyy pitkään samassa paikassa tai jos jonkun kanssa juttelee niin tapittaa vaan. Itse tiedän itsessäni myös siitä että alkaa panettamaan ihan tolkuttomasti- kaikki mikä liikkuu kiihottaa.

Voisin tähän vähän asian vierestä kertoa vastaavasti miten jotku voi olla huomaamatta raskautta. Olin viimeisillä raskaana ja koulussa puhuin että miten en sitten tule loman jälkeen takasin, niin yksi (miespuoleinen) luokkakaveri kysy et no miks et? Siis ei ollut huomannut koko asiaa vaikka olin TODELLA kasvattanut hervottoman raskausmahan :laugh:
Se oli kait luullu et oon vaan lihonu.... Olin kyllä silloin aika hoikka muuten.

Mäkin olen niin monta kertaa tuon kuullut ja kaikki ne vanhemmat ihmiset jotka sen on mulle sanoneet tai asiasta kertoneet ylipäätänsä niin selviää kuulema silmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Voisin tähän vähän asian vierestä kertoa vastaavasti miten jotku voi olla huomaamatta raskautta. Olin viimeisillä raskaana ja koulussa puhuin että miten en sitten tule loman jälkeen takasin, niin yksi (miespuoleinen) luokkakaveri kysy et no miks et? Siis ei ollut huomannut koko asiaa vaikka olin TODELLA kasvattanut hervottoman raskausmahan :laugh:
Se oli kait luullu et oon vaan lihonu.... Olin kyllä silloin aika hoikka muuten.

No mä olen justiinsa tämmöinen. Ilmeisesti ei ole tapanani tuijotella toisten mahanseutua, töissä on pari työkaveria ollut raskaana ja mä olen sen viimeisenä tiennyt, kun joku on maininnut. Sitten kaikki ihmettelee, miten et ole huomannut? Mä en vaan huomaa.

Minäkin monesti huomaan silmistä...viimeksi työkaveristani huomasin et odottaisko lasta... siitä meni kuukausi niin lopetti tupakan polton ja ruokailu on muuttunut. Nyt jo huomaa et masukin on alkanut pömpöttämään. Hän ei ole kertonut julkisesti uutista, mutta eräälle on kertonut joka möläytti vahingossa sen minulle. Itse en ole kysellyt enkä ääneen veikkaillut hänelle, mutta kyllä sen silmistä huomaa. Monen muunkin kohdalla on näin vaan omista silmistä en osaa tulkita...nyt vois tulla joku katsomaan mun silmiä ettei tartteis testailla ens viikolla :D Kääk itseasiassa huomenna :D

Miehet näkee rinnoista -oon kuullut :laugh: ei toki nuoret mieht ei ne osaa katsoo -mut vanhemmat. joo silmistä näkee -mun äidin kummitäti kysy juhlis et onko mulle tapahtunut jotain erikoista -kun oli mua katsellut ---ja olihan mulle vaikka ei äiti sitä silloin tiennyt-tuskin itsekään. :)

Mun äiti tiesi odottavansa mua, oli tiennyt suunnilleen päivän siitä. Töissään joku vanha kätilö oli vilkaissut äitiä ja sanonut, että tehän olette raskaana. Äiti ihan ihmeissään että juu niin olen. Ja sit tää kätilö oli tokaissut, että se on tyttö :D Sain sitten saman nimen kuin sillä kätilöllä..

mulle yks kaverin kaveri sanoi kun ootin esikoista et varmaan oot raskaana, tissiskin on kasvanut.ite vaan kivenkovaa väitin että enpäs ole,menkatkin tulleet normaalisti ja kaikkee..no,olinpas kumminkin!

odotettiin serkkuni kanssa yhtäaikaa vauvoja. Näin unta, että hoidin mustaa ja harmaata kissanpoikasta. Serkun vauva kuoli viikon ikäisenä ja omani vietti ekan viikkonsa lastenosastolla hoidettavana.

Näin unta, että siskollani oli kevätvauva, jolle hehkutti antavansa numeksi Dinosaurus. Kerroin siskolle ja teki seuraavalla viikolla positiivisen testin. Poika syntyi keväällä.

Näin unen jo ennen parisuhteen alkamista. Kannoin vauvaa sylissä ja tiesin olevani siitä yksin vastuussa ja minulle sanottiin; olet nuori. Kyllä sinä jaksat. Muutaman kuukauden kuluttua aloin seurustella ja tulin ekalla viikolla raskaaksi. Muutaman kuukauden kuluttua mies häippäsi kuvioista.

Esikoisesta odotin tyttöä, mutta näin raskausaikana unen, jossa menin kurkistamaan kohtuun kehittyvää vauvaa ja se olikin poika. Pojan sain.

Yhteistyössä