Mistä ihmeeestä nuo lehtimyyjät saa nuo puhelinnumerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Joku lehtimyyjä soitti meidän pojalle , jonka numero on salainen. Ei ne kysyneet tätä poikaa vaan kysivät että oletko XXXXX, johon poika vastasi että en van sen poika. Sit se kysyi puhelinnumeroa, onneksi tuo poika ei antanut.

Pojan numero on salainen,ja pojalla ei ole tuota numeroa vielä siloin ollut kun ollaan asuttu kyseisellä paikkunnalla josta tämä henkilö sanoi soittavansa.

Onko poika laittanut numeronsa esim johonkin nettikilpailuun tms? Niistä ne niitä puhelinnumeroita saa |O

Tai yleensäkkin nettiin johonkin?
Aikuisilla riittää se, jos tilaa jostain jotain netin kautta, niin täytyy muistaa aina ruksittaa se ettei saa antaa tietoja eteenpäin...
Muutaman kerran kun tekee jonkun tempun niille, niin eivät enää soittele :D

Puhulinmyyjäthän voi soittaa nyt ihan miltä paikkakunnalta tahansa, jopa ulkomailta.

Pojan olisi pitänyt kysyä, että mistä on saanut puhelinnumeron, pojan numeronhan tuo jo tiesi, kun siihen osasi soittaa. Olette varmaan sen johonkin joskus laittaneet sen numeron.

Muutaman kerran kun tekee jonkun tempun niille, niin eivät enää soittele :D

Ei tarvitse mitään temppuja tehdä, riittää, että sanoo, että haluan, että laitatte minun tietojeni kohdalle puhelinmarkkinointikiellon. Jotku rupeaa selittämään, etteivät he pysty, ovat vaan saaneet numeron. Siihen voi sanoa, että lain mukaan se kielto pitää ottaa vastaan. Eivät ole sen jälkeen soitelleet.

Se että on salainen puhelinnumero ei tarkoita sitä etteikö lehtimyyjät voi siihen soitella. Tekee ilmaisen markkinointikiellon niin ei tarvitse ottaa puheluita myyjiltä vastaan. Toimii meillä.

Ei tarvitse mitään temppuja tehdä, riittää, että sanoo, että haluan, että laitatte minun tietojeni kohdalle puhelinmarkkinointikiellon. Jotku rupeaa selittämään, etteivät he pysty, ovat vaan saaneet numeron. Siihen voi sanoa, että lain mukaan se kielto pitää ottaa vastaan. Eivät ole sen jälkeen soitelleet.

No tuo lakihan ei koske esim. ulkomailla olevia puhelinpalvelukeskuksia.

No sit on kyl outoa jos on sun nimissä liittymä ja miestäsi pyydetään puhelimeen :D

En tiedä, että auttaako se puhelinmyyjien kohdalla, vaikka numero olisi salainen. Voi olla, että niillä on ihan omat lähteet niihin numeroihin, tuskin niitä mistään enirosta kaivetaan

[QUOTE="no no no";29502399]Sitten menee jo aika oudoksi tuo tilanne[/QUOTE]

Jos tällää henkilöllä on tärkeää asiaa hän kyllä saa meidät kiinni. Jostain tuo lehtimyyjä on tuon numeron bongannutAivan sama, ei tuo mitään lahtiä tilaisikaan.

joss e olis joku miehen sukulainen olis se kyllä miehen numeron saanut jonkun toisen sukulaisen kautta =) meihellä ku ei tietääkssen siellä ole sukulaisia ja jos ne ois oleet mun sukulaisia ne olis soittaneet mulle ja ksysyneet mua

johonkin kilpailuun varmaan osallistutt pojan numerolla, ei se toista kertaa soita

Tuleeko jollekin vielä yllätyksenä, että eri tahot tekee noilla yhteystiedoilla melkoista bisnestä... Mutta muuten juttu kyllä tuntuu aika oudolta. Liekö lehtimyyjä lainkaan, kun soitellut.

[QUOTE="vieraana";29502811]Tuleeko jollekin vielä yllätyksenä, että eri tahot tekee noilla yhteystiedoilla melkoista bisnestä... Mutta muuten juttu kyllä tuntuu aika oudolta. Liekö lehtimyyjä lainkaan, kun soitellut.[/QUOTE]

Ei sen numeroon ainakaan yhteyttä saa

Yhteistyössä