Mistä hyvät työkengät???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja White
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkälaisiin töihin?
Itse ostin sandaalit instrusta, maksoivat muistaakseni 69e, tarjouksessa. 89 tai 109 olis saanut paremman näköisiä missä koristeita. Think! on mielestäni hyvä merkki, jalkaterapeutti suositteli sitä mulle.

Mulla on keittiölle vähän yli 50? maksaneet kengät, mutta en millään muista sitä firman nimeä! Tilattiin ne esittelijältä joka oli koululla, mutta netinkin kautta voi tilata.

Työkengistä tulikin mieleen, että mahtaako olla jotain vaatimuksia millaiset työkengät pitää olla lähihoitajalla? Vai saako olla millaiset vaan, minkä väriset vaan vai pitääkö olla valkoiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Työkengistä tulikin mieleen, että mahtaako olla jotain vaatimuksia millaiset työkengät pitää olla lähihoitajalla? Vai saako olla millaiset vaan, minkä väriset vaan vai pitääkö olla valkoiset?

Meillä ei ole mitään vaatimuksia. Aika harvalla tuntuu valkoiset olevan. Joskus taisi olla että takaremmi vaadittiin, mut en tiedä miten asian laita on nykyään. Molempia näkyy olevan käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:

mulla on pinkit crocksit :D oon ollu sairaalassa, pk:ssa ym töis eikä kukaan oo mutissu :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja white:
Olen koulunkäyntiavustaja ja kävelen työpäivän aikana tosi paljon.
Ajattelin hankkia kunnon kengät...

Kannattaa käydä ihan esim. instrussa tms. asiantuntijaliikkeessä ostamassa kunnolliset kengät. Ja toinen minkä havaitsin hyväksi oli pitää vaihtokenkiä työpaikalla että sai välillä vaihdettua toiset kesken päivänkin.

Miten nuo crocksit muuten? Jossain vaiheessahan niistä oli että häiritsisivät ehkä laitteita terveyskeskuksissa yms. mutta onko siitä ollut sen enempää? Kun noista lähihoitajajutuista tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja white:
Olen koulunkäyntiavustaja ja kävelen työpäivän aikana tosi paljon.
Ajattelin hankkia kunnon kengät...

Kannattaa käydä ihan esim. instrussa tms. asiantuntijaliikkeessä ostamassa kunnolliset kengät. Ja toinen minkä havaitsin hyväksi oli pitää vaihtokenkiä työpaikalla että sai välillä vaihdettua toiset kesken päivänkin.

Miten nuo crocksit muuten? Jossain vaiheessahan niistä oli että häiritsisivät ehkä laitteita terveyskeskuksissa yms. mutta onko siitä ollut sen enempää? Kun noista lähihoitajajutuista tuli mieleen.

Urbaanilegendaa..

Kannattaa ehdottomasti hankkia Sieviläiset. Ite ostin viime syksynä Sievin Jalkineen sandaalit, enkä muihin vaihtais. Joudun oleen työssä päivät jalkojen päällä ja näissä ei jalat väsy.

Yhteistyössä