Mistä hyvät toppahanskat/rukkaset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Mä olen kolunnut kaikki marketit läpi ja en löydä mistää hyviä toppahanskoja tolle kohta 2v tytölle. Yhdet meillä on, ovat muistaakseeni lassien. Tykkään niistä kun on se vetoketju niinkuin reiman minitec hanskoissakin, helppo pukea. Ne eivät vain ole kovin lämpöiset :( Lisäksi hanskojen tarvitsisi olla oikean kokoiset, eli pienet. Kaikki hanskat mitä olen katsonut ovat niin isoja että sellaisia en tytölle halua laittaa, niillä on vaikea touhuta mitään.
Nyt olis hyvät neuvot kalliit =)

Mulla sama ongelma.... Tilasin just kids&mums.sta ne peukalopotit, ei oo kyllä vielä tullut, joten en voi mainostaa onko hyvät.... meillä ei oo täällä mitään liikkeitä mitkä niitä möis, joten oli netistä tilattava.

Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:
Elsa Pitkäsen rukkaset. Ovat suomalaiset ja 0 on pienin koko. Hinta 10-15 euron välillä.

Rasavilin peukalopotit ovat myös hyvät, mutta todella kalliit.

No juu. Näyttävät hyviltä mutta hinta :o Toisaaltaan olen kyllä kohta valmis maksamaan mitä vain että saan hyvät. Mut käynkin suraavaks tutkimassa nää Elsan rukkaset.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Mun rasavilit maksoi 3v sitten 22e ja kovalla käytöllä, siis tosi kovalla, ja edelleen pikutyttö käyttää niitä. Ja ne ei ole mennyt miksikään.

Sitä hintaa noi näyttää nytkin olevan.

Ne on oikeesti tosi tosi tosi hyvät.

Jees mä tilaan ne. Täytyy vaan tutustua olisko tuolla selja.fi kaupassa muutakin ostamisen arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Mun rasavilit maksoi 3v sitten 22e ja kovalla käytöllä, siis tosi kovalla, ja edelleen pikutyttö käyttää niitä. Ja ne ei ole mennyt miksikään.

Sitä hintaa noi näyttää nytkin olevan.

Ne on oikeesti tosi tosi tosi hyvät.

Mäkin peesaan tätä! Oonollu tosi tyytyväinen, kylläne on hintansa arvoset!

Meneekö noi Rasavilin peukalopotit hyvin peukkuun? Meillä ongelma on se, ettei olla löydetty sellasia hanskoja jotka sais oikeesti käteen, peukku kun tahtoo sujahtaa väkisin sinne muiden sormien joukkoon!

Alkuperäinen kirjoittaja soronnoo:
Meneekö noi Rasavilin peukalopotit hyvin peukkuun? Meillä ongelma on se, ettei olla löydetty sellasia hanskoja jotka sais oikeesti käteen, peukku kun tahtoo sujahtaa väkisin sinne muiden sormien joukkoon!

On hyvänmalliset.

Meillä on kestänyt ksoteussuoja aina yhden talven. Joskus vaan pari kuukautta. Reklamoin, mutta rasavililtä ei tullut ikinä vastausta. En osta enää koskaan ko. merkkiä, ku asiakaspalvelu on tuota luokkaa.

Sen hintaisten rukkasten pitäisi yksi talvi kestää.

Yhteistyössä