Mistä hyvät kuulat lantionpohjalihasten treeniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikaista apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikaista apua kaipaava

Vieras
Aloitettiin sekstaaminen miehen kanssa ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen ja olen näemmä menettänyt kyvyn saada orgasmeja. Viimeinen viikko ollaan naitu kuin kanit, enkä ole saanut kertaakaan. Entiset takuuvarmat asennotkaan eivät ole tuottaneet tulosta. Jotain ikävää on tapahtunut raskauksien ja synnytysten aikana.

Omalla suristimellani saan orgasmin, mutta haluan saada sen myös mieheni kanssa aivan kuten ennen lapsia.

Kaipaan siis pikaisia vinkkejä, mistä suunnistan ostamaan kuulia? Smartballsit ovat kuulemma jopa liian isoja. Mistä saa sellaisia pienempiä? Apteekista, seksikaupasta vai netistä? Kertokaa hyvät ja huonot kokemukset kaikista mahdollisista malleista.

Kannattaa ne smartballsit kyl ensimmäisiks hommata.. Mulla ainakin synnytyksen jälkeen putos ne, kun alakerran lihakset oli niin huonossa hapessa :DD Ei pysyny alkuun sitten mitenkään.. Kun harjotteli joka päivä, niin johan rupes pysymään ja nyt vois tosiaan jo harkita semmosia ihan pieniä käyttöön :) Mulla alakerta on nyt tiukempi kuin ennen synnytystä just noiden kuulien ansiosta! :)

Yhteistyössä