Mistä hyvät hanskat päiväkotiin? Vedenkestävät, hengittävät ja lämpimät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallero

Vieras
Onko ainoa hyvä reimatec? Muita vaihtoehtoja? Meillä lapset ovat menneet vielä neulehanskoilla, mutta nyt alkaa olla sen verran kosteaa, että pitäisi kunnon hanskat hommata. Viime talvena ostin lassien supratecit, jotka kuluivat tosi nopeasti reikäisiksi, joten niitä en tänä vuonna hanki. Ehdottakaa! Ja kertokaa vielä, saako tavallisesta marketista vai mistä.

Meillä on nyt käytössä rasavil.Tosi hyvä!Suosittelen.Myös reimateciä kokeiltu,meillä tykätään kuitenki enemmän tuosta nykyisestä merkistä.Pitää kosteuden ja lämmön tosi hyvin.Tosin en tiedä,miten kangas kinttaissa kestää kulutuksen,mutta ainakin tuon merkkiset haalarit,joita käytössä kestää hyvin vuosia vedenpitävänä ja ehyenä.Joten luulisi,että kintaan myös.

Alkuperäinen kirjoittaja rasavil:
Meillä on nyt käytössä rasavil.Tosi hyvä!Suosittelen.Myös reimateciä kokeiltu,meillä tykätään kuitenki enemmän tuosta nykyisestä merkistä.Pitää kosteuden ja lämmön tosi hyvin.Tosin en tiedä,miten kangas kinttaissa kestää kulutuksen,mutta ainakin tuon merkkiset haalarit,joita käytössä kestää hyvin vuosia vedenpitävänä ja ehyenä.Joten luulisi,että kintaan myös.

:wave: Kuin myös!! Parempia ei varmaan olekaan!

Löytyykö rasavilejä prismasta tms.? Meillä ei ole mitään lastenvaateliikettä tässä lähellä. Just cittarista ostin kokeilumielessä yhdet ida & Emil -rukkaset. :) ainoa miinus, että koko oli 2-4 v ja meillä esikoinen jo 5-v. Luulen, että mahtuu silti hänelle, kun on siro muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Löytyykö rasavilejä prismasta tms.? Meillä ei ole mitään lastenvaateliikettä tässä lähellä. Just cittarista ostin kokeilumielessä yhdet ida & Emil -rukkaset. :) ainoa miinus, että koko oli 2-4 v ja meillä esikoinen jo 5-v. Luulen, että mahtuu silti hänelle, kun on siro muutenkin.

Ei löydy. Stokkalta olen Tampereella ostanut. Tuolla on myyjät http://www.rasaviltuote.fi/fi/

Yhteistyössä