Mistä hyvä, lämmin, ohut fleecepuku lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Olen yrittänyt löytää lapsille ulkopukujen alle kaksiosaiset villapuvut, luovutan. Ainakaan netistä en löydä kuin haalarimallisia. Kai se on vaihdettava fleeceen. Niistä mulla ei vaan ole paljon kokemusta, joten suositelkaa jotain? Pitäisi olla lämmin, kaksiosainen ja mielellään ohuehko kun tulisi ulkovaatteiden alle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21971535:
Mä ostin joskus ihan hyvät Prismasta. Mukavan ohuet. Enkä nyt äkkiseltään keksi, mitä parannettavaakaan noissa halpiskledjuissa olis. Ne on ihan sika isoja kokonumeroon nähden.

Ok, eli ilmeisesti fleecevaatteissa ei ole paljon eroja laadussa tai hinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21971587:
Muovi ku muovi...

En haluaisikaan fleeceä, mutta en vaan löydä mistään kaksiosaisia merinovillapukuja. Haalarimalliset löytyy jo, mutta kun ulkopuvut on kaksiosaiset niin haluaisin allekin kaksiosaisen kerraston, vessakäyntien vuoksi.

Meillää aikuisetkin käyttää fleecepukuja. Tosi käytännöllinen materiaali (vaikka onkin muovia). Ovat kevyitä ja lämpimiä ja kuivuvat pesun jälkeen nopeasti.

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/villavaatteet.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/villavaatteet/Categories/Lapset/%22Merinovilla%20100%25%22

Täällähän on just merinovillaisia, 2-osaisia...

Muutin mieltäni ja tilaan sittenkin merinovillaiset kun lopulta löysin. :) Tuolta Sampsukasta... jos jollakulla on käyttökokemusta, niin onko yhtä hyvä kuin Ruskovilla? :)

Yhteistyössä