Mistä huomasit ennen testiä olevasi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noppiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuukautiset oli 2 tai 3 viikkoa myöhässä, niin aloin epäileen. Kyllä sitten tulikin lausuttua muutamat voimasanat, kun testin tein. Tiesin, että mies ei halua aborttia.

ekan ja tokan kohdalla ei mitään. kolmosen kohdalla oli tunne että menkat ei vaan tuu. nelosen kohdalla oli kipeet tissit.

muoks. ja siis noista aloin miettiä että voinko..en ollut yhtään varma.

Takaraivosta tuli sellanen pauke päähän että "nyt mä oon raskaana" ja juoksin pissalla kokoajan. Menkkamaiset kivut kohdun paikkeilla - tämä tosin alkoi kun olin menossa testiä ostamaan 4pv oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen ja mietin jo mielessäni, että "nyt ne menkat sit alkaa", mutta eivät alkaneet..

Oksensin 2 viikkoa ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa, muutoin olin oksentanu luonnollisesti ehkä viimeks lapsena. Otin sinä viikonloppuna myös kaljaa eikä meinannu mennä millään alas ja vatsassa oli omituinen tunne, sanoin miehellekkin et nyt ei oo kaikki hyvin :D (kun ei kalja maistu)
Olin kuitenki varma että menkat ne sieltä alkaa, tissit alko olee kipeet kuten yleensä ennen menkkoja. Olivat vaan hyvin voimakkaasti kipeet tälläkertaa.
No ei tullu normi ruokahimoja ja nälkää ja tajusin vasta ollessani 2 päivää myöhässä että eipä niitä menkkoja kuulu. Ja sit plussasinki :)

Mulle tuli herpes sekä ylä- että alahuuleen :/ ei ollu koskaan ennen noin käynyt ja vielä kipeät paukamat. Siitä päättelin, että nyt on kropassa jotain muuttunut. Sen jälkeen ei olekaan ollut enää herpeksestä vaivaa.

Yhteistyössä