Mistä halvin keittiö kokonaisuus (ilman kodinkoneita) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysymysmerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikealla on ainakin tosi hyvä takuu, ja on ne visiin kestäviäkin(entisessä kämpässä meillä oli 25-v vanha IKEA keittiö ja se oli erinomaisessa kunnossa). Mekin päädytiin rempan yhteydessä ikean keittiöön ja täysin tyytyväisiä ollaan oltu- kodinkoneita ei sieltä ostettu.

Joo, en kysynyt saako halvalla hyvää.. oisko pitäny laittaa edullisin ?

Ikea keittiötä ollaan siis kateltu, mutta ollaan mietitty juuri hinta-laatu suhdetta, ja onhan se aika edullinen kun keittiön sieltä saa n. 1,5-2 tonniin.. näin nopeasti laskeskeltuna ilman kodinkoneita.
Meillä siis aika pieni keittiö, mutta sitten kun on ihaillu näitä puustelli, skaala yms keittiöitä joissa tulisi joku herra x kotiin suunnittelemaan niin olis kiva tietää meneekö ne hinnat sitten jo tähdellisiin summiin..

Siksi halusin vinkkejä edullisista/halvoista keittiö myyjistÄ!

Laitoin kaupunkiasuntoon Tallinnasta ostetun keittiön, ovet pähkinää kaapit MDF:ää, maksoi vähemmän, kuin Ikean valkoinen. Nyt laitan mökille keittiötä, taidan hakea Helsingin metalli ja Rauta Oy:stä. Olen joskus asennellut tuollaisen, eikä ole kukaan valittanut..

Mä tein joskus vuoden 2008 tienoolla vertailua... Keittiömaailma 6500€, Topi-keittiöt 5500€ (suunnilleen ainakin), ikea 2500€.

Ihan saman näköiset kokonaisuudet. Päätin et 4000€ edestä mä voin ruuvailla muutaman kaapin itte kasaan. Ja hyvin ne on toimineet ja kestäneet. Jopa posliiniallas on ehjä vaikka henkisesti varauduinkin sen uusimaan aika nopsaan.

Yhteistyössä