Mistä halvimmat vauvanvaipat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laskettu aika lähenee, ja pitäisi pieni new born vaippapaketti saada ostettua tulevalle pienelle.

Mutta kun esikoinen kyseessä, en ole ennen vaippoja ostellut. Eli MISTÄ kannattaa lähteä kattelemaan/missä on usein tarjouksia vaipoista??

Ystäväni sanoi että niissä voi olla isojaki heittoja eri kauppojen välillä...
Entä onko tietoa missä olis kalliimmat vaipat?

Ja merkkejä olen ajatellut lähinnä Liberoa ja Pampersia.

Eipä noissa NB-vaippojen hinnoissa isoja eroja ole. Isoista kauposta saa hailvimmalla (prsima jne), sit taas jossain Siwassa ne on kalliita. S-ryhmän kaupoista saa sitten myöhemmin esim Liberoista niitä MEGA-paketteja, niissä kappalehinta jää tosi alhaiseksi. Niille ei pärjää muiden kauppojen tarjoushinnatkaan. Mut niitä ei ole ihan pienimmistä vaiposta.

Tottakai ostat yhden PIENINTÄ kokoa olevan. Nuissa isommissa falskaa kaikki läpi jos vauva onkin n.3,5kg, eli se 2-5kg paketti kannattaa kyllä ostaa. Harvoin esikoinen on YLLÄTTÄEN yli 5kg... Prismasta ainakin täällä päin saa halvimmat liberon vaipat, Citymarketissa ja Siwassa kalleimmat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, varmaan se 3-6kilosille oleva paketti saa olla? Eli kokoa 2?
Osta vaan sitä ykköstä, harvoin vauvat ovat niin isoja että ykkösvaipat ovat heti pieniä..kakkoset ovat sitten aivan liian suuria ja pissat ja kakat tulee ohi. ne paketit on niin pieniä, että kyllä ne käytettyä tulee kun varsinkin alussa vaippaa joutuu vaihtamaan todella usein.

Jos Lidlin vaipat on vielä yhtä hyviä kuin kolme vuotta sitten, niin suosittelen jossain vaiheessa kokeilemaan niitäkin. Silloin kun me käytettiin, ne oli halpoja ja tosi imukykyisiä ja malli hyvä meidän lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus :
Halvinta olisi tietysti kestoilla :)

Kestoja aionkin alkaa käyttämään, mutta haluan varalta ostaa yhden paketin aluksi nuita kertakäyttösiä :)

Siltikään en viitsisi niistä maksaa turhaa, jos jostakin saisi halvemmalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos Lidlin vaipat on vielä yhtä hyviä kuin kolme vuotta sitten, niin suosittelen jossain vaiheessa kokeilemaan niitäkin. Silloin kun me käytettiin, ne oli halpoja ja tosi imukykyisiä ja malli hyvä meidän lapsille.

Niistä ei taida olla nb-kokoa ollenkaan? Ei ainakaan silloin kun meidän lapset on syntyneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Niistä ei taida olla nb-kokoa ollenkaan? Ei ainakaan silloin kun meidän lapset on syntyneet.

Juu ei ole, pienin koko on 4-9 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Niin, varmaan se 3-6kilosille oleva paketti saa olla? Eli kokoa 2?
Osta vaan sitä ykköstä, harvoin vauvat ovat niin isoja että ykkösvaipat ovat heti pieniä..kakkoset ovat sitten aivan liian suuria ja pissat ja kakat tulee ohi. ne paketit on niin pieniä, että kyllä ne käytettyä tulee kun varsinkin alussa vaippaa joutuu vaihtamaan todella usein.

Meillä ei kummallekaan vauvalle mahtununeet ykköskoon vaipat kunnolla. Kyllä ne päälle sai, mutta ahtaita olivat. Vähän yli nelikiloisia olivat kummatkin.

Kestoja aionkin alkaa käyttämään, mutta haluan varalta ostaa yhden paketin aluksi nuita kertakäyttösiä :)

Eikö ole ihan sama mistä ostaa, jos YHDEN paketin aikoo vaan ostaa. Menee varmaan bensaan se säästö, kun lähtee kauempaa hakemaan "ale vaippoja".

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Eikö ole ihan sama mistä ostaa, jos YHDEN paketin aikoo vaan ostaa. Menee varmaan bensaan se säästö, kun lähtee kauempaa hakemaan "ale vaippoja".

No kyllä sitä muutakin tulee ostettua kun ne vaipat. Ajattelin vain että jos eroja on isoja, niin mielumminhan sitä halvimmasta ostaa. Varsinkin jos osa jää kuitenkin käyttämättä....

Tottakai halvimmaks tulee kestolla, mutta vauva kasvaa "new born"-koko vaiheen niin nopeasti että aluks kyllä kannattaa käyttää kertakäyttövaippoja! Ainakin itse suunnittelin näin.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Ei välttämättä.

Varmasti on, jos aikoo tehdä useamman lapsen ja tekee vaipat itse käyttäen vanhoja vaatteita ja pyyheliinoja. Näin meillä tehtiin. Nyt vaipat on käytössä jo kolmannella lapsella.

Mä olen laskeskellut, että nyt kun lapseni on yli 1v, niin kestovaipat ovat jo tulleet halvemmaksi. En ole tehnyt itse, mutta suurimman osan olen ostattunut käytettyinä. Sittenhän se säästö vasta alkaakin, kun seuraava lapsi syntyy.

Yhteistyössä