Mistä halvimmalla brion race -rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhäippä

Vieras
Elikkäs Brion racet oisin ostamassa, uudet, mutta mistähän löytyis halvimmalla? Nettikaupoista oon löytänyt 199e, mut onks kukaan bongannut halvemmalla liikkeistä, esim v2009 väreissä?

Miksi ei uudet? Haluan uudet, koska haluan että ne varmasti kestävät seuraavat 2 vuotta, etten joudu uusia/vanhoja enää hankkimaan. Lisäksi uusissa on takuu 2 vuotta, eli saan korjattua ne jos jotain sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:
Miksi ei uudet? Haluan uudet, koska haluan että ne varmasti kestävät seuraavat 2 vuotta, etten joudu uusia/vanhoja enää hankkimaan. Lisäksi uusissa on takuu 2 vuotta, eli saan korjattua ne jos jotain sattuu.

No, mitäpäs sitä sitten täällä kyselee, kun lompsii kauppaan ja tinkii niistä! ;)

Itse ostin just 199e:lla uudet. En jaksanut alkaa metsästämään sen kummemmin, ja tuo hinta kelpasi minulle. Aiemmin olin törmännyt jopa 250e:n hintaan, joten siksikin olin tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No, mitäpäs sitä sitten täällä kyselee, kun lompsii kauppaan ja tinkii niistä! ;)

No aattelin vaan ett jos joku ois sattunut jonkun tarjouksen näkemään/kuulemaan :) Mä kun en niin kauheen helposti pääse kauppaan lompsimaan niin tietäsin mihin kauppaan tähtään.

Itse ostin just 199e:lla uudet. En jaksanut alkaa metsästämään sen kummemmin, ja tuo hinta kelpasi minulle. Aiemmin olin törmännyt jopa 250e:n hintaan, joten siksikin olin tyytyväinen.

Joo voi se olla ettei halvemmalla saa, ehkäpä vaan sit tilaan netistä, helpointa sillain :)

Heh kävinpä huutiksessa kurkkaamassa kuitenkin. 150 eurolla saisin 3 vuotta vanhat käytetyt briot... just

Taisimme katsoa samaa kohdetta, mutta mielestäni se hinta oli kyllä 60e ensimmäisen korotuksen jälkeen. Osta heti-hinta oli 150e, mikä on kyllä kallis tuohon ikäänsä ja kuntoonsa nähden.

myin just kirppiksellä uudet hintaan 160e, oli jalkapeite mukana myös. En vaan tykännyt, vaihdoin toisiin. Menivät heti. Jollain kävi siis tuuri, olis näköjään voinut enemmänkin pyytää.

Heh kävinpä huutiksessa kurkkaamassa kuitenkin. 150 eurolla saisin 3 vuotta vanhat käytetyt briot... just

Taisimme katsoa samaa kohdetta, mutta mielestäni se hinta oli kyllä 60e ensimmäisen korotuksen jälkeen. Osta heti-hinta oli 150e, mikä on kyllä kallis tuohon ikäänsä ja kuntoonsa nähden.

Joo voi olla, katoin vaan sitä osta heti hintaa ja mietin ett huh huh. Aika kallita olivat kaikki mitä katoin, siis siihen nähden että uudet saa 199e ja pari vuotta vanhoistakin pyydettiin 100e...

Yhteistyössä