Y
yhäippä
Vieras
Elikkäs Brion racet oisin ostamassa, uudet, mutta mistähän löytyis halvimmalla? Nettikaupoista oon löytänyt 199e, mut onks kukaan bongannut halvemmalla liikkeistä, esim v2009 väreissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:Miksi ei uudet? Haluan uudet, koska haluan että ne varmasti kestävät seuraavat 2 vuotta, etten joudu uusia/vanhoja enää hankkimaan. Lisäksi uusissa on takuu 2 vuotta, eli saan korjattua ne jos jotain sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:Miksi ei uudet? Haluan uudet, koska haluan että ne varmasti kestävät seuraavat 2 vuotta, etten joudu uusia/vanhoja enää hankkimaan. Lisäksi uusissa on takuu 2 vuotta, eli saan korjattua ne jos jotain sattuu.
No, mitäpäs sitä sitten täällä kyselee, kun lompsii kauppaan ja tinkii niistä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse ostin just 199e:lla uudet. En jaksanut alkaa metsästämään sen kummemmin, ja tuo hinta kelpasi minulle. Aiemmin olin törmännyt jopa 250e:n hintaan, joten siksikin olin tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:Heh kävinpä huutiksessa kurkkaamassa kuitenkin. 150 eurolla saisin 3 vuotta vanhat käytetyt briot... just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:Heh kävinpä huutiksessa kurkkaamassa kuitenkin. 150 eurolla saisin 3 vuotta vanhat käytetyt briot... just
Taisimme katsoa samaa kohdetta, mutta mielestäni se hinta oli kyllä 60e ensimmäisen korotuksen jälkeen. Osta heti-hinta oli 150e, mikä on kyllä kallis tuohon ikäänsä ja kuntoonsa nähden.