Mistä halvalla vuorelliset kumpparit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsillani on vedenpitävät talvikengät, mut siitä huolimatta päiväkodissa laitetaan kumisaappaat jalkaan :headwall: En tiedä laittavatko edes villasukkia, vaikka lokerossa olisi. Epäilen, että eivät laita. Karvavuorisia saappaita meiltä ei löydy, koska kuvittelin, et vedenpitävät talvikengät riittäsivät. Mut jos mä nyt menen ne kumpparit ostamaan, niin mistä sais mahdollisimmat halvalla?

Euromarketista ostin tytölle, sellaiset Crocs-kopiot, joissa on irroitettava karvavuori. Maksoivat noin 10 euroa. Ja ostin ne tismalleen samasta syystä kuin sinä nyt oot ostamassa :kieh:

n. 10 e oon itse maksanut...En mä oo halunnu ostaa järjettömän hintaisia kun niillä loppujen lopuksi ei ole niin pitkä käyttöaika. Ja laatu on ollu hyvää noissa edukkaammissakin!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Euromarketista ostin tytölle, sellaiset Crocs-kopiot, joissa on irroitettava karvavuori. Maksoivat noin 10 euroa. Ja ostin ne tismalleen samasta syystä kuin sinä nyt oot ostamassa :kieh:

Sanoitko ensin päiväkodissa asiasta? Mä olen kertonut, et meidän lapsilla on vedenpitävät talvikengät, mut pitäiskö vielä muistuttaa asiasta uudelleen. Tuntuu hölmöltä, et kumppareita käyttävät. Erityisen hassulta tuntuu, kun pojan Kavat-merkkiset kengät on sellaiset, et alaosa on jotain kumin tapaista eli pitää vettä ja varsi nahkaa. Tänään viimeksi hyppi ne jalassa lätäkössä ja hyvin pysyi jalat kuivina. Mietin, et tuonko ne vuorettomat kumpparit pois päiväkodista, jolloin ei jäisi muuta vaihtoehtoa kuin pukea ne talvikengät jalkaan, mut en tiedä olisko sekään hyvä ratkaisu ja varmaan niitä saappaita pyydettäisiin tuomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
n. 10 e oon itse maksanut...En mä oo halunnu ostaa järjettömän hintaisia kun niillä loppujen lopuksi ei ole niin pitkä käyttöaika. Ja laatu on ollu hyvää noissa edukkaammissakin!

Meillä on käytty enempi ku tavis kumppareita ja vieläkään ei voi käyttää talvikenkiä. Et haukkuvat kyllä hintasa.
Halppis kumppareita en osta koska ne ei tod kestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sanoitko ensin päiväkodissa asiasta? Mä olen kertonut, et meidän lapsilla on vedenpitävät talvikengät, mut pitäiskö vielä muistuttaa asiasta uudelleen. Tuntuu hölmöltä, et kumppareita käyttävät. Erityisen hassulta tuntuu, kun pojan Kavat-merkkiset kengät on sellaiset, et alaosa on jotain kumin tapaista eli pitää vettä ja varsi nahkaa. Tänään viimeksi hyppi ne jalassa lätäkössä ja hyvin pysyi jalat kuivina. Mietin, et tuonko ne vuorettomat kumpparit pois päiväkodista, jolloin ei jäisi muuta vaihtoehtoa kuin pukea ne talvikengät jalkaan, mut en tiedä olisko sekään hyvä ratkaisu ja varmaan niitä saappaita pyydettäisiin tuomaan.

Kyllä mä siitä joskus vihjaisin. Sanoin, että tytön kengät pitää vettä, eli mielellään ei laitettaisi niitä vuorettomia kumppareita jalkaan, kun sitten lapsen varpaat palelee. No, sijainen tai toisen ryhmän täti laittoi kuitenkin tytölle ne kumpparit, joskus lapsi itse halusi ne jalkaansa. Helpointa oli hankkia talvikumpparit.

Alkuperäinen kirjoittaja MinttuÄiti:
Riippu haluatko kertakäyttöstä vai jonkulaista laatua?

Mä ostin nokian vuorelliset HalpaHallista 29?. ja sit oli siellä niitä halppis saappaitaki n.10?

Ei ne kumpparit olisi jalassa edes joka päivä ja niitä säilytettäisiin päiväkodissa, jossa lapset ulkoilee max 1,5h/pvä. Joten en todellakaan osta 30 euron Nokian saappaita sinne päiväkotiin.

Täällä Citymarket mainosti tänään jotain lämminvuorisia calippo-saappaita 9.90e.
Mut mut.... No meille ei niitä ainakaan tule kun ihan tavis calippo kumpparit hajos viikossa.

Myö ostettiin sieltä loskarit lapsille, 19.90e. Paksut ja lapset sanoi että nyt oli varpaat lämpöset vaikka esikollakaan ei ollut kuin ohkaset sukat jalassa.

Meillä on käytty enempi ku tavis kumppareita ja vieläkään ei voi käyttää

Riippuu varmaan siitä, paljonko niitä käytetään, ja miten suurella kasvunvaralla ne hankitaan. Meillä on kumpparit käytössä ainoastaan päiväkodissa, tytöllä ehkä kerran viikossa, pojalla kerran kuukaudessa jalassa, eikä ne mahdu jalkaan kuin yhden talven ajan. Eli hyvin ovat kestäneet :D. Kaikista on riittänyt vielä muillekin lapsille (ehjänä olen pistänyt kiertoon).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä ostin nokian vuorelliset HalpaHallista 29?. ja sit oli siellä niitä halppis saappaitaki n.10?

Ei ne kumpparit olisi jalassa edes joka päivä ja niitä säilytettäisiin päiväkodissa, jossa lapset ulkoilee max 1,5h/pvä. Joten en todellakaan osta 30 euron Nokian saappaita sinne päiväkotiin.

ok.:) Meillä käytössä päivittäin

Meillä on käytty enempi ku tavis kumppareita ja vieläkään ei voi käyttää

Riippuu varmaan siitä, paljonko niitä käytetään, ja miten suurella kasvunvaralla ne hankitaan. Meillä on kumpparit käytössä ainoastaan päiväkodissa, tytöllä ehkä kerran viikossa, pojalla kerran kuukaudessa jalassa, eikä ne mahdu jalkaan kuin yhden talven ajan. Eli hyvin ovat kestäneet :D. Kaikista on riittänyt vielä muillekin lapsille (ehjänä olen pistänyt kiertoon).

Meillä on omastatakaa kierrättäjiä ;) Et ei mene raha hukkaan.

lapsiparat... käytätkö itsekin kumisaappaita päivittäin? Mahtaa olla mukavat jalassa

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

lapsiparat... käytätkö itsekin kumisaappaita päivittäin? Mahtaa olla mukavat jalassa

:o täh. Itse haluavat ennemmin ne ku kalliit talvikengät.Ja kun on hyvät saappaat niin ei ne huonot ole jalassa. Kenkiin kannattaa satsata.
JA kyllä pidän itsekkin paljon kummareita ja hyvät on jalassa.

:o täh. Itse haluavat ennemmin ne ku kalliit talvikengät.Ja kun on hyvät saappaat niin ei ne huonot ole jalassa. Kenkiin kannattaa satsata.

Hinnasta viis, kumisaapas ei ole koskaan ns. hyvä jalkine lapselle.

ahaa...mutta niin niitä vaan meillä pidetään tästäkin eteenpäin tuolla vesikelissä. piste.

ahaa...mutta niin niitä vaan meillä pidetään tästäkin eteenpäin tuolla vesikelissä. piste.

Pitäkää ihan rauhassa vaan, ei mua haittaa :D mutta väite siitä, että kumisaapas (tai lenkkarit, jos ne ovat kalliimmat) olisi hyvä jalkine, on kertakaikkisen väärä.
Asia loppuunkäsitelty minunkin puolestani.

Kumpparit on :heart: minä ainakin käytän myös itse kumppareita, syksyllä, keväällä, kesällä ja nykyään talvellakin jos on loskaa.. Ei oo ollut koskaan mitään jalkavaivoja...mutta olenkin tälläinen juntti joka on syntynyt kumpparit jalassa :laugh:

löysin kirpparilta Nokian vuorelliset kumpparit hintaan 5 eur. Ihan hyvät ovat olleet. Tänään ulkoiltiin nt iitten kanssa. Ostin myös kirpparilta Reimatecin talvikengät, niistä maksoin 13 eur (ja olleet yhdellä tytöllä ennen meitä)...
Mut se on niin tuuria mitä sieltä löytää... voi kun tietäis jo nyt minkä kokoinen jalka lapsilla on aina milloinkin!!