A
A
Vieras
Hakusessa olis halpoja imetysliivejä n. koossa 95 D tai E. Mistä ihmeestä löydän... Kaikki kaupat jotka oon kiertäny niin koot loppuu 85:een. En viitsis liiviliikkeestä ostaa ja pulittaa viittäkymppiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A:Hakusessa olis halpoja imetysliivejä n. koossa 95 D tai E. Mistä ihmeestä löydän... Kaikki kaupat jotka oon kiertäny niin koot loppuu 85:een. En viitsis liiviliikkeestä ostaa ja pulittaa viittäkymppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja moo:liity club changeen saat kunnolliset ja juuri itsellesi sopivat. Jäsenenä ihan edullisesti (-50%).Triumphin marketti liivit ovat tosi huonoja, eivät tue ollenkaan ja saat pulittaa 35 -40 ? niistä....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tänään katoin Lindexistä ni ei ollu kokoja D:ssä ku isoin 85 ympärysmitalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tänään katoin Lindexistä ni ei ollu kokoja D:ssä ku isoin 85 ympärysmitalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tänään katoin Lindexistä ni ei ollu kokoja D:ssä ku isoin 85 ympärysmitalla.![]()
Siellähän on erikseen se mallisto "isoille tytöille".
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tänään katoin Lindexistä ni ei ollu kokoja D:ssä ku isoin 85 ympärysmitalla.![]()
Niihin saa semmoisia jatkopaloja, itsellänikin on. Kysy myyjältä!
=)
Alkuperäinen kirjoittaja *:Ärsyttää niin paljon nää mun hirveet utareet, ku ei voi haaveillakaan mistään halvoista liiveistä. Aina on ostettava ihan oikeista rintaliivikaupoista, niissäkin on valikoima tosi huono tän kokoiselle, ja marketista on ihan turha mitään yrittääkään ettiä. Olen siis kokoa 70F, eli laiha mutta h***in isot tissitTässä kohta alkaisi olemaan pakko alkaa metsästää imetysliivejä, mutta ahdistaa jo valmiiksi!