kun vastaa johkin aiheeseen ja painaa "lähetä" ni tulee "virhe"?? \|O \|O on nimittäin saakelin ärsyttävää,kun kirjoittaa pitkän sepustuksen ja kaikki pyyhkiytyy pois :kieh: :kieh: :kieh:
mitä mä teen väärin :\|
ja tulipa toi "virhe" ku yritin tätä ekan kerran lähettää :headwall:
mitä mä teen väärin :\|
ja tulipa toi "virhe" ku yritin tätä ekan kerran lähettää :headwall: