mistä h.elvetistä muuten johtuu toi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
kun vastaa johkin aiheeseen ja painaa "lähetä" ni tulee "virhe"?? \|O \|O on nimittäin saakelin ärsyttävää,kun kirjoittaa pitkän sepustuksen ja kaikki pyyhkiytyy pois :kieh: :kieh: :kieh:
mitä mä teen väärin :\|
ja tulipa toi "virhe" ku yritin tätä ekan kerran lähettää :headwall:
 
Kun tulee se "virhe", niin klikkaa tuolta ylhäältä ensiks Edellinen, sit kun se on latautunut niin Seuraava ja sit Päivitä ja Yritä uudelleen (tai nuo 2 viimeistä voi olla toisinkin päin...).
 

Yhteistyössä