Eli olen kattonu hm:n sivut, elloksen, anttilan yms. Anttilassa oli yks, mut ei ollu kun vaaleanpunanen. Ompa vaikeaa löytää rehellistä verkkaripukua pienelle. Onko urheilukaupoissa kuin kalliita?
itse ostin joulun alla intersportista kun oli tarjouksena 69.00 eken puvut (takki ja kahdet housut) 19.90. siellä saattaa olla tarjouksia aina muulloinkin eli kannattaa mennä katsomaan
löysin tytölle 104 cm verkkapuvun urheiluliikkeestä, taisi maksaa 25 e umbron, oli kyllä jossain tarjouksessa, mutta muutenkin taisi maksaa vain 30-40 e.Ei tuo nyt minusta älyttömästi ollut. Kannattaa ainakin käydä katselemassa urheiluliikkeistä!
tokmannilta me on ostettu 4kertaa, aina hinta 19,9e. ihan ovat asiansa ajaneet, normaalia verkkari-kangasta ovat vetoketjutaskut ja muut luksusherkutkin niin on ollu, irrotettava huppu jopa.
mä olen ostanu tytölle umbron verskapuvun,tais maksaa 39,90e.oliskos ollu intersportista.
urheiluliikkeitä mäkin suosittelen,voi joskus olla tarjouksiakin,nyt kun uusia malleja on tullut.