Mistä erotiikkaa elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynytnainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynytnainen

Vieras
Mitä tehdä, kun erotiikka unohtuu. Jonkulaista hellyyttä on ja asioita tehdään yhdessä. kuitenkin mies on laiska ja väsynyt ja eroottisuudeltaan muuten kuin pikkupoika. Pelaa pallopelejä, makaa sohvalla, puristaa tissistä, katsoo telkkaria. Mutta siinä se: ei mitään hekistä eroottista, ei rajua seksiä, ei eroottista kosketusta. Seksiin kuluu n. 3 minuuttia viikossa.

Mikä avuksi?

siis, ei hekistä. Sellaista kaipaisin. En esim. vain kolmen minuutin hiljaista panoa peittojen alla sunnuntaiaamuna melkein joka viikko tai joka toinen, vaan esim. puhetta sen aikana, huomiota, yllätystä, henkistä yhteyttä. Nykyisellään seksi on yksi kotityö. Lapsiakin oli suunniteltu, mutta mistä niitä muka tulisi, kun mies on noin saamaton...

Ihan ensimmäiseksi kysyisin: miten olet tuollaisen nahjuksen kanssa ajatunut yhteen? Onko todella alusta asti ollut tuollaista? Oletteko pitkään olleet kimpassa? Tuttavapiirissäni on muutamalla naisella ollut tuollainen mies: kun joskus harvoin innostuvat seksistä niin alkulämmittelynä on pari-kolme rutistusta rintavarustuksesta ja sitte suunnilleen kysytään "joko oot valmis"? ... eroon ovatten päättyneet nuo parisuhteet..

Tuollainen mies tuntuu jotenkin niiiiiiin toivottamalta tapaukselta, etten itse jaksaisi puoltasekunttia sellaisen seurassa. Mutta johonkinhan sinä hänessä ilmeisesti olet rakastunut???

väkivaltaisen miehen jälkeen. Toivottavasti et kysy nyt samaa, tai no vastaus olisi tosiaan: nuoruuden viattomuutta, kokemattomuutta, optimismia, naiiviuttajne. Nyt olisi kai aika vaihtaa oikeaan lopulta mieheen. Kiitos vastauksesta :)

On tässä omat hyvätkin pulensa, mm. juuri kiltteys. Eroottisuuden puute tosin saa välillä unohtamaan senkin. Ja täytyy tunnustaa: vähän sditä oli alun alkaenkaan, (teko) syitä ja selityksiä on kuultu: ujous, tottumattomuus, uusia suhde (!), jne jne, mutta ei ne ole vuosien myötä mihinkään muuttuneet. Kiitos, että sait minut havaitsemaan tilanteen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Multa ei kysytä edes tuota, oonko valmis. Tietty vastaisin, että EN! :d :d

Moikka, ja kaikki sympatiani sinulle! olin itse vuosia suhteessa, jossa pillua sai (siis, olen mies) ehkä jopakerran kuussa ja silloinkin vähän niinkuin armosta. Kestin sitä ihan liian monta vuotta, älä sinä kiduta itseäsi kauempaa. Etsi mies, joka on kiva, ei väkivaltainen ja tykkää rakastella - meitäkin riittää, kun jaksaa vain hakea. lykkyä etsimiseen!!!

Taas viime kerrasta ainakin kolme viikkoa. Mies on jossain katsomassa jotain peliä, penkkiurheilua. Olis edes vieraissa, mutta ei siitä siihen(kään) ole. Mikä vauva.

Hauskaa viikonloppua!

Kyl sulla on nyt paljon menetettävää jos alat ukon vaihtoon. Sitähän on just kiva opettaa. Jos vaan osaat. Seksi on sellainen et jos se on hyvää nii sitä haluaa lisää. Tuo teidän seksinne ei ole, niin mies ei sitä juuri haluakkaan.

Ota keskusteluyhteys mieheen, tai jos et tunnu saavan, niin sidot äijän sänkyyn sen nukkuessa, ja alat kiduttaa sitä lähestyen keskivartaloa jne. Mielikuvitusta kehiin että saat sen innostumaan. Äijän vaihto on huonoin ratkaisu tässä tilanteessa. Itse ainakin sain tyttöni innostumaan seksistä, vaikka alunperin hän ei juuri ollut edes ajatellut sellaisia asioita.

mutta olen aika kyllästynyt siihen vätykseen.

Muiden kanssa seksi on ollut ihan muuta, joten ei se ainakaan minusta ole pelkästään kiinni. Ja ainakin tiedän, mitä hyvä seksi olisi...

Vaikea sitä äijää sitoa mihinkään, kun se jää tuijottamaan töllöä, kun minun on pakko mennä nukkumaan ja jää aamulla makaamaan sänkyyn, kun minä lähden aikaisin töihin. Viikonloppuisin se makaa kaljapöhnässä sohvalla eikä ihan helpolla liikahda ellei ole pallopelejä. Mä en ole mikää opettaja! Haluaisin olla seksiobjekti, haluttu saalis vaihteeksi vuosien jälkeen tai edes sen verran kiinnostava, että äijä tekisi oikein aloitteen. Minun aloitteeni ei siihen tehoa, kun tulee tv-ohjelmia, väsyttää tms. Yhä vähemmän kiinnostaa edes yrittää.

Kyllä normaalin miehen pitäisi tajuta?

Oletan, että olet yrittänyt asiasta keskustella miehesi kanssa? Yrittänyt tehdä itse aloitteita, piristää seksiänne? Olen kauhean pahoillani, että olen näin tylsä näkemykseni kanssa tilanteestasi: Pari, joiden seksuaalinen halukkuus on totaalisen eri raiteilla, ei vain oikein voi toimia. Ymmärrän, että olet väkivaltaisen suhteen jälkeen kaivannut läheisyyttä, turvasatamaa, hellää olkapäätä. Sitä olet tarvinnut toipuaksesi aiemmasta suhteesta. Nyt olet toipunut ja löytänyt jälleen itsesi. Ikävä sanoa näin, mutta jos olet mielestäsi kaikkesi jo yrittänyt tässä suhteessa, on sinun aika jatkaa matkaa eteenpäin. Olet valmis kohtaamaan tasavertaisen parterin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynytnainen:
Mitä tehdä, kun erotiikka unohtuu. Jonkulaista hellyyttä on ja asioita tehdään yhdessä. kuitenkin mies on laiska ja väsynyt ja eroottisuudeltaan muuten kuin pikkupoika. Pelaa pallopelejä, makaa sohvalla, puristaa tissistä, katsoo telkkaria. Mutta siinä se: ei mitään hekistä eroottista, ei rajua seksiä, ei eroottista kosketusta. Seksiin kuluu n. 3 minuuttia viikossa.

Mikä avuksi?

Samaa mieltä kuin Nenne. Vaikea teidän suhteellenne on tulevaisuutta nähdä. Ei sun tarvitse miehen tunteita liikaa miettiä jos hän ei ole edes yrittänyt.