Mistä energiaa tälle päivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmikuussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmikuussa

Jäsen
29.02.2012
66
0
6
Tekemistä olis vaikka kuinka paljon ja siinä samalla pitäis hoitaa kaikki normaali arki asiat lapset, ruuanlaitot ym ym.. Heräsin 8 aikaan ja tuntuu että oon nyt jo aivan poikki. Laitoin kahvit tippumaan mutta musta tuntuu ettei kahvi enää tepsi minuun sillälailla kun joskus ennen se piristi ja siitä sai vähän potkua...

Onko mitään muuta kuin kahvi mikä antais energiaa?
Energia juomia en käytä saan rytmihäiriöitä :D

Mene lasten kanssa hetkeksi ulkoilemaan, piristyt siitä =)
Ja sitten ripeästi toimeen ;)

Ja ennen kaikkea "HUS POIS PALSTALTA" -> tää on maailman koukuttavin paikka ja kotityöt unohtuu.. :D

Mulla oli ihan sama sävel kun aamulla heräsin (tavanomaisesti) lapsen itkeskelyyn kun oli kyllästynyt olemaan sängyssä. Keitin pannullisen kahvia ja join sen. Sitten läppäsin itseäni naamaan ja kaivoin imurin esiin. Nyt on koko kämppä imuroitu ja seuraavaksi olisi vuorossa lapsosen päiväunet ja auton siivous (ikkunanpesun jätän miehelle). Ulos ei viitsi lähteä kun tihuttaa ja sadetakki katosi muutossa. Kyllä tää tästä... mutta ei enää sitä lunta!!!!

[QUOTE="äiti";26110414]Joko sä ap sait ne raha-asiasi kuntoon?[/QUOTE]

En näe tässä asiassa muuta ratkaisua kuin mennä työkkärin kautta työharjoitteluun jolloinka pitäis saada täyden työmarkkinatue+9€ kulukorvauksen.

Mutta sitten siitä pukkaa taas uutta takkua. Jotta pääsen sinne harjoittelupaikkaan tarvitsen auton.

Jumaliste kun kaikki sunnitelmat ja asiat tyssää aina siihen ettei mulla ole sitä autoa... Ja mä kun luulin että joka kunnassa on edes jonkinlainen joukkoliikenne mutta ilmeisesti tänne meille ei kulje yhtääkään bussia ei edes lähistölle..

Yhteistyössä