Mistä enää tunnistaa mikä on normaalia hengitystä ja mikä ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hysteerinen äiti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hysteerinen äiti.

Vieras
Lapsella siis epäillään inf.astmaa. Nykyään oon kuunnellut hengitystä jatkuvasti, en enää edes muista mikä on ns. normaalia hengitystä.

Lapsi hengittää normaalisti, rauhallisesti ja hengitystiheys levossa on täysin normaali mutten osaa olla stressaamatta.
Jos vähänkin joskus kurkussa on jotakin mikä aiheuttaa pienen rohauksen, vinkauksen tai pihinän niin olen jo aivan kauhuissani vaikkei se kestäisikään kuin yhden tai kaksi hengenvetoa. Kamalaa.

Riittääkö että katsoo ettei kaula tai kylkivälit mene kuopalle, ei ole kuuluvia poistumattomia rohinoita/vinkunoita ja hengitys on rauhallista? Eihän muutoin lapsella ole hätää, mistä sen tietää..

lopeta se stressaaminen.Kyllä sä sen huomaat, kun jotain oikeesti on vialla ja hengitys ei ole normaalia.Pää sulla pian sekoaa jos kokoa ajan elät pelossa.Meillä lapsella infektioastmataipumus; tutkimukset vielä kesken, 2 astmapiippua on tarvittaessa käytössä.Kyllä se huomaa milloin tarvii apua.Yritä rauhoittua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanoisin näin että;22775783:
lopeta se stressaaminen.Kyllä sä sen huomaat, kun jotain oikeesti on vialla ja hengitys ei ole normaalia.Pää sulla pian sekoaa jos kokoa ajan elät pelossa.Meillä lapsella infektioastmataipumus; tutkimukset vielä kesken, 2 astmapiippua on tarvittaessa käytössä.Kyllä se huomaa milloin tarvii apua.Yritä rauhoittua.

Niin pitäisi, mulle tää on vaan jotenkin hirveän kova paikka enkä itsekään tajua miksi vedän näin kamalat stressit asiasta. Päivittäin mielessä ja tavallaan elän flunssasta flunssaan peläten. Ehkä pitäisi käydä itse juttelemassa jollekin, eihän tää ole enää normaalia

Niin pitäisi, mulle tää on vaan jotenkin hirveän kova paikka enkä itsekään tajua miksi vedän näin kamalat stressit asiasta. Päivittäin mielessä ja tavallaan elän flunssasta flunssaan peläten. Ehkä pitäisi käydä itse juttelemassa jollekin, eihän tää ole enää normaalia

Hyvä ajatus tuo että juttelisit jonkun kanssa tuosta, niin ehkä pystyisit sen jälkeen ajattelemaan asiaa rauhalllisemmin mielin.Tsemppiä.Toivon todella että saisit mielenrauhan asian vuoksi etkä koko ajan pelkäisi.

Yhteistyössä