V "vieras" Vieras 04.03.2013 #1 Niin, siinäpä se kysymys. Mistä Nutrilett-paketteja saisi halvimmalla?
Lilith Aktiivinen jäsen 12.08.2011 1 315 0 36 04.03.2013 #2 Tuolta meidän keittiön laatikosta voisi saada Mulla jäi niitä tolkuton määrä, kun huomasin olevani raskaana enkä voi tietenkään enää niitä käyttää. Mutta netistä mä tilasin. Olisikin ollut Hyvinvoinnin Tavaratalo. Ja Tarjoustalossa oli myös suhteellisen edullisia paketteja.
Tuolta meidän keittiön laatikosta voisi saada Mulla jäi niitä tolkuton määrä, kun huomasin olevani raskaana enkä voi tietenkään enää niitä käyttää. Mutta netistä mä tilasin. Olisikin ollut Hyvinvoinnin Tavaratalo. Ja Tarjoustalossa oli myös suhteellisen edullisia paketteja.
V "vieras" Vieras 04.03.2013 #3 "Ilmaisia" olis ollut tarjolla vaikka missä 28.2. asti jos "et olisi laihtunut" 12 päivän aikana. Nutriletilla olis ollu se kampanja. Muuten tarjoustalossa voisi olla noin 15e/pkt.
"Ilmaisia" olis ollut tarjolla vaikka missä 28.2. asti jos "et olisi laihtunut" 12 päivän aikana. Nutriletilla olis ollu se kampanja. Muuten tarjoustalossa voisi olla noin 15e/pkt.