Mistä edullinen välikausihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sintti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on myös ollut Jonathanin haalari. Käytettynä ostin myös luudenveroisen ja oli täysin vedenpitävä =)

Itse en näin kevääksi osta mitään erillistä haalaria vaan takin ja housujen kanssa pärjätään. Vesikeleillä kurikset kuten kesälläkin.

Tätä keväistä, märkää säätä kestää loppujen lopuksi niin vähän aikaa. Todennäköisesti toukokuussa on jo ihan kuivaa. Tämän takia en raski ostaa mitään kallista haalaria ;).

itse ostin välikausihaalarin alesta jo etukäteen viime syksynä. Samaten olen jo toppahaalarikin ensi talveksi hankkinut. Alessa noita kalliita haalareita on jopa puoleenhintaan kun jaksaa vain kierrellä. Välikausihaaalreista: syksyllä niiden käyttöaika onkin paljon pidempi kuin keväällä. Siksi kannattaa ostaa haalari niin mitoitettuna että se mahtuu vielä syksylläkin. Tai jos syksyllä ostaa niin ostaa sellaisen joka mahtuu vielä keväälläkin. Halvemmillakin haalareilla varmasti pärjää, mutta olen huomannut että nuo kalliimmat ovat kyllä hintansa veroisi. Ovat vedenpitäviä, ei tarvitse kuin pyyhkiä rätillä polvet yms jos lapsi ollut kontillaan laatikolla, ei tarvi pestä usein. Ja säilyvät hyväkuntoisina pidempään. yks hyvä puoli on vielä se että kun ne jää pieneksi ja laittaa esim. huuto nettiin myyntiin, niin jotkut hullut maksaa niistä haalareista käytettynäkin vielä enemmän mitä niistä on itse uutena maksanut. ;-)

Vähän asian vierestä kirjoittelen, mutta ootteko huomanneet, miten hurjia hintoja ihmiset laittaa käytetyille lastenvaatteille huuto.netissä? Samat vaatteet kirpparilla maksaa puolet vähemmän. Ahneita ihmisiä! Ja postikulut on aina laitettu ihan yläkanttiin, esim. jonkin paidan lähettäminen 4 euroa? Höh, sehän tulee kirjekuoressa ja maksaa varmaan jotain 1,85€. No, eihän se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa...
Että ei ne käytetytkään aina niin edullisia ole...

Ostimme pojalle Cittarin Mammuttimarkkinoilta Lassien 25 euron välikausipuvun. Samaan hintaan ostimme syksyn Mammuttimarkkinoilta Lassien talvipuvun ja olemme olleet todella tyytyväisiä. Tahrat ovat lähteneet pyyhkimällä - itse asiassa niitä ei ole edes juuri tullut, kangas on todella hyvin likaahylkivä. En ole pessyt pukua kertakaan koko talvena ja sen on ihan puhdas ja siisti, vaikka se on ollut joka päivä käytössä. Lumessa ja loskassa puku ei ainakaan ole kastunut läpi, ihan vesikelillä on aina kurahousut. Uskon, että Lassien välikausipuku on ihan yhtä hyvä.

Yhteistyössä