Mistä edullinen muuttoauto pk seudulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa katsoa pikkufirmoja joilla iso rekka+mies, tai kaksi kantamassa. Voi saada halvalla! Äitini mm. käytti ja nyt viimeviikolla naapuri. Hitto kun unohdin ottaa rekasta puhelinnumeron ylös, vois itsekin pian tarvita.
Ilmoittelevat ainakin Länsiväylä-lehdessä.

Kannattaa katsoa pikkufirmoja joilla iso rekka+mies, tai kaksi kantamassa. Voi saada halvalla! Äitini mm. käytti ja nyt viimeviikolla naapuri. Hitto kun unohdin ottaa rekasta puhelinnumeron ylös, vois itsekin pian tarvita.

joo niitä tässä yritän googletella :) ja naputella tarjouspyyntöjä kun monet ei laita hintoja

No ei varmasti saa halvalla isoa kuorma-autoa ja kahta miestä siihen vielä kantamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24783311:
No ei varmasti saa halvalla isoa kuorma-autoa ja kahta miestä siihen vielä kantamaan.

Kylläpä saa, äiti maksoi muistaakseni 150e pintaan. Oli iso kuorma-auto ja yksi mies kantamassa. Naapurillani samantyyppinen paketti, mutta kaksi miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24783311:

Mulla maksoi muuttofirman kuorma-auto ja 2 miestä 65 kilsaa oli matkaa niin 150e. 4 h meni muutossa yhteensä toisessa päässä viel 4 kerros ja etelä suomessa kyllä.

Kannattaa soitella niitä firmoja vähän kauempaa kuin ihan vierestä, vaikka autolle tulisi matkaa niin voi olla siltikin satasia halvempi kuin naapurista tilattu

Mulla maksoi muuttofirman kuorma-auto ja 2 miestä 65 kilsaa oli matkaa niin 150e. 4 h meni muutossa yhteensä toisessa päässä viel 4 kerros ja etelä suomessa kyllä.

Kannattaa soitella niitä firmoja vähän kauempaa kuin ihan vierestä, vaikka autolle tulisi matkaa niin voi olla siltikin satasia halvempi kuin naapurista tilattu

joo oon tässä nakutellukkin tarjous pyyntöjä urakalla. Ääni ku variksella kiitos flunssan niin ei pahemmin soitella :)

Yhteistyössä