mistä asetuksista voi muuttaa siten, ettei kommentointi kaverin statukseen näkyisi kaikille kavereille heidän seinällään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä voi muuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin eikö se näy vaan niille, jotka ovat yhteisiä kavereita sinun ja tämän toisen kaverin kanssa? Ei se ainakaan mulla kaikille mun kavereille näy. Ja miksi se olisi noloa?

No voitha sä rajata sen sukulaisen pois siitä kelle kommenttisi jaat. Klikkaat vaan sitä kaverit painiketta kommentoinnin alapuolella, laita mukauta ja sieltä voi laittaa kenelle ei halua kommentin näkyvän.

ehdin jo poistaa seinältä sen, että olin kommentoinut. joten en saa sitä mitenkään muokattua jälkikäteen, koska se näkyy nyt kaverin seinällä ja kaikkien minun kavereiden seinällä.

[QUOTE="vieras";24898919]Niin eikö se näy vaan niille, jotka ovat yhteisiä kavereita sinun ja tämän toisen kaverin kanssa? Ei se ainakaan mulla kaikille mun kavereille näy. Ja miksi se olisi noloa?[/QUOTE]

Jos seinän omistajan asetuksissa seinä on rajattu julkiseksi tai kaverin kavereillenäkyväksi, näkyy aloittajan kommentointi myös aloittajan kavereille.

Yhteistyössä