A
AnSa06
Vieras
Miehelleäni on alkoholiongelma joka on vuoden sisällä kasvanut suunnattomiin mittasuhteisiin, ainakin minun mielestäni. Alkuvuodesta haimme apua mielenterveystoimistosta, ja juominen rauhoittuikin toukokuuhun asti, mutta sen jälkeen homma tahtoo olla jokapäiväistä.. Aa-klinikkaakin olen ehdottanut, mutta aina silloin on ollut sopivasti muutaman päivän paussi, ja olen luullut hänen yrittävän lopettaa tai vähentää juomista. Nyt on edessä jo pattitilanne, hän sanoutui irti vakinaisesta työstään , ja suunnitteli alkavansa osakkaaksi yritykseen vuoden lopussa, mutta tuolla ryyppämisellä tuskin on edes hengissä silloin eikä muut osakkaat varmasti tuollaista touhua katsele... Mistä löytyisi jotain vieroitushoitoja, ne taitavat olla viimeinen mahdollisuus tässä tilanteessa,
haluaisin hänen edes yrittävän järjestää elämänsä jonkinlaiseksi, ero on joka tapauksessa meillä edessä, mutta takaraivossa on tunne, että hän tekee jotain itselleen jos nyt eroamme. Haluaisin auttaa jollakin tavalla, ja pieni toivo yhdessäolosta selvän miehen kanssa vielä kytee, koska hän ei kuitenkaan ole agressiivinen humalassa, mutta millaisia vaihtoehtoja hoidon suhteen on ?
haluaisin hänen edes yrittävän järjestää elämänsä jonkinlaiseksi, ero on joka tapauksessa meillä edessä, mutta takaraivossa on tunne, että hän tekee jotain itselleen jos nyt eroamme. Haluaisin auttaa jollakin tavalla, ja pieni toivo yhdessäolosta selvän miehen kanssa vielä kytee, koska hän ei kuitenkaan ole agressiivinen humalassa, mutta millaisia vaihtoehtoja hoidon suhteen on ?