Mistä äitiysvaatteita isokokoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja B and B
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, samaa minäkin ehdotan, että isompaa kokoa vaan. Nythän on muodissa sellaiset vaatteet(miksi sitä tyyliä sanotaan?) että mahan kohdalla löysää ja rinnoista kiristää :laugh:
Isoja äitiysvaatteita ei taida olla, ainakaan minä en ole löytänyt...

Mä olen kanssa kokoa 50-52 ja olen ostanut kaikki äitiysvaatteeni ebay.comista eikä ole tullut kalliiksi. Aivan ihana vaatemerkki on motherhood. Olen ebaystä ostanut motherhoodin vaatteita. Motherhood myy myös omilta nettisivuiltaan myös ulkomaille, mutta niiden postikulut ovat kovin korkeat. Kannattaa käydä kuitenkin kurkkaamassa. Koot jotka sopineet mulle on 22-24 tai sitten xxl.
http://www.motherhood.com/plushome.asp?mastercategory_Id=7&Plus=true

Ostin esim. ebaysta kaksi motherhoodin puseroa n.16 euroa postikuineen ja laskin, että jos olisin ostanut samat puserot( ne samat puserot löytyi vielä motherhoodin sivuilla myynnissä) suoraan motherhoodin sivuilta niin ne olisi maksaneet noin 100 euroa postikuluineen ja veroineen.

Itsekkin kokoa 52 ja raskaana rv.30. Paino ei ole noussut kuin 1.5 kg,mutta vyötärönympärys hieman kasvanut. Cellbesiltä olen tilannut kivoja tunikoita/ tavallisia paitoja kun saa tosiaankin kokoon 60-64 asti. Housut olen ostanut Adatosta,siellä kivoja resori vyötäröllisiä puuvillahousuja,käytin niitä jo ennen odotusta ja menevät koko odotusajan,kokoa 52.

Yhteistyössä