H
Helliini
Vieras
Pakko vinkata mun suosikki, MISSY MOM, on vielä Suomessa valmistettuja. Kävin viime kuussa näiden varastomyynnissä juttelemassa myyjien kanssa, todella ihania vaatteita vaikka melkein kaikki on trikoota, kyselin just muita kankaita, mut koska ompelevat itse eivätkä tehtaalla niin kuulemma pitää valita sellaisia nopeasti valmistettavia malleja... Kesäks olis kuulemma tulossa juhlavampia paitoja, harmi että vauva syntyy kesäkuussa... :-D Mut imetyspaitoja mä olinkin hakemassa, pitkän harkinnan jälkeen sain tilauksen tehtyä ja paidat tuli viime viikolla, kovasti on niitä tullut ihasteltua! Päätin et teen ostokset etukäteen ku hiukan epäilen jaksamista vauvan kanssa... Ja sain sopivasti synttärirahaa... Mut niin, linkki viel:
MISSYmom.FI | itiysvaatteita ja imetysvaatteita, ulkoiluhousuista itiyshpukuihin - Suomalaista designia odotukseen ja imetykseen, arkeen ja juhlaan
MISSYmom.FI | itiysvaatteita ja imetysvaatteita, ulkoiluhousuista itiyshpukuihin - Suomalaista designia odotukseen ja imetykseen, arkeen ja juhlaan