V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se vihreä ei vaan ollut meidän makuunLiian räikeä.
Se ei vaan yksinkertaisesti sovi meihin muihin kun ollaan valkoisessa.Pojilla mustat puvut valkeilla liiveillä.
Ja mä haluan et lapsilla on vaatteet missä he viihtyvät ja myös minä tykkään.Me mennään vaan kerran naimisiin ja haluan kaiken olevan täydellistä.Ja lapset onnellisia ja kauniita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se vihreä ei vaan ollut meidän makuunLiian räikeä.
Se ei vaan yksinkertaisesti sovi meihin muihin kun ollaan valkoisessa.Pojilla mustat puvut valkeilla liiveillä.
Ja mä haluan et lapsilla on vaatteet missä he viihtyvät ja myös minä tykkään.Me mennään vaan kerran naimisiin ja haluan kaiken olevan täydellistä.Ja lapset onnellisia ja kauniita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuolta Fiestasta löytyi suosikkiSellainen vihreä cinderella (?)Ainut vaan et siinä ei ollut oikeaa kokoa.Pitää soittaa ja kysyä keritäänkö tilaamaan vielä kun ei ole varastossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuolta Fiestasta löytyi suosikkiSellainen vihreä cinderella (?)Ainut vaan et siinä ei ollut oikeaa kokoa.Pitää soittaa ja kysyä keritäänkö tilaamaan vielä kun ei ole varastossa.
jos tyttö on 140cm pitkä, niin tuo 150senttinen mekko voi olla juuri passeli =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuolta Fiestasta löytyi suosikkiSellainen vihreä cinderella (?)Ainut vaan et siinä ei ollut oikeaa kokoa.Pitää soittaa ja kysyä keritäänkö tilaamaan vielä kun ei ole varastossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä näin vaan mekkojen pituudet.Vyötäröstä en huomannut mittoja.
Pakko sinne on soittaa ja kysyä.Tuo 150 koko on liian pitkä mut jos on tosihoikalle tehty niin voi olla et pienempi koko on tiukka.Mut saahan tuota varmaan lyhennettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;20753462:Hakusessa mekko tytölle mut ei ole löytynyt sopivaa ja alkaa jo olla kiire.
Vinkkejä, linkkejä mistä vois löytyä juhlava, satiininen?, pitkä, leveähelmainen morsiusneidonmekko.Väriltään pitäis kuulemma olla vihreä (sininen ja lila saatetaan myös kelpuuttaa)
Ja hinta ei sais mennä yli satasta.Mielellään vieläkin edullisemmin.
Tuleeko kenellekkään pääkaupunkiseudulta mieleen mitään kauppaa jossa kannattaisi käydä katsomassa?