Mistä 10-vuotiaalle morsiusneidon mekko? Vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se vihreä ei vaan ollut meidän makuun :( Liian räikeä.

Se ei vaan yksinkertaisesti sovi meihin muihin kun ollaan valkoisessa.Pojilla mustat puvut valkeilla liiveillä.
Ja mä haluan et lapsilla on vaatteet missä he viihtyvät ja myös minä tykkään.Me mennään vaan kerran naimisiin ja haluan kaiken olevan täydellistä.Ja lapset onnellisia ja kauniita :D

nimenomaan! =)
mut siis luulis hesassa olevan morsiuspukuliikkeitä??

Se vihreä ei vaan ollut meidän makuun :( Liian räikeä.

Se ei vaan yksinkertaisesti sovi meihin muihin kun ollaan valkoisessa.Pojilla mustat puvut valkeilla liiveillä.
Ja mä haluan et lapsilla on vaatteet missä he viihtyvät ja myös minä tykkään.Me mennään vaan kerran naimisiin ja haluan kaiken olevan täydellistä.Ja lapset onnellisia ja kauniita :D

Anteeksi nyt mutta jos sen on niin äärettömän tarkkaa että pitää olla just eikä melkeen TÄYDELLISTÄ niin voisi kuvitella ettei hinnan ole niin nuukaa. Sitten pitää ottaa sitä mitä on tarjolla jos halpaa haluaa. Lasten juhlapuvut on törkeän hintaisia, tiedän, enkä mä niitä yleensä osta muualta kuin kirppareilta tai alesta. Mut mä en olekaan niin tarkka että vain tietty sävy tms kelpaa...

On niitä paljonkin. Mut niissä hinnat on aika hirmuisia.
En ole kyllä kaikkia kiertänyt mut niitä mitä olen katsonut niin kahtasataa mekko...
Siihen vielä kengät, sukat ja takki/neule. Tulee niin kalliiksi kolme lasta vaatettaa jos ei katso ollenkaan hintoja.

Ei ole pakko laittaa mitään vinkkiä jos loukkaanuu siitä et just se sinun ehdottama ei ollutkaan se meille sopiva. Ei kaikki tykkää kaikesta.Eikä minun mielestä tarvitse sitä ensimmäistä vaihtoehtoa valita ainakaan katsomatta muita.Varsinkaan jos se ei ole just se meidän.

Mutta tietenkin suuri kiitos vinkeistä :)
Tuolla on jo monta ihanaa.Mut katselemme vielä.Vihreitä kun ei joukossa montaa ollut.

Ja juu.Meidän häitä ei vietetä teemalla "Kaikki mahdollisimman halvalla" vaikka johonkin on hintaraja pakko asettaa...

juu, mä en ainakaan koskaan loukkaannu, koska mulla on itellä ylitarkka maku, tiedän tasan mistä pidän... mutta siis vihreitä mekkoja on vähän, voin kertoa, koska se sattuu olemaan meidän isomman tytön suosikkiväri.. että onnea etsintöihin!! =)

Tuolta Fiestasta löytyi suosikki :D Sellainen vihreä cinderella (?)Ainut vaan et siinä ei ollut oikeaa kokoa.Pitää soittaa ja kysyä keritäänkö tilaamaan vielä kun ei ole varastossa.

Tuolta Fiestasta löytyi suosikki :D Sellainen vihreä cinderella (?)Ainut vaan et siinä ei ollut oikeaa kokoa.Pitää soittaa ja kysyä keritäänkö tilaamaan vielä kun ei ole varastossa.

jos tyttö on 140cm pitkä, niin tuo 150senttinen mekko voi olla juuri passeli =)

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=234351&langId=-11&parent_category_rn=19664&top_category=19648&selectedTopCategory=20244&selectedSecondLevel=19648&selectedThirdLevel=19664&categoryId=19664&searchMethod=

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

jos tyttö on 140cm pitkä, niin tuo 150senttinen mekko voi olla juuri passeli =)

Ai...Meidän tyttö on kyllä ihan hiukan pyöree.Jos se vaikka sopisikin :)

No kiva :) Toi on kyllä tosi nätti. Huomasithan lisätiedoista että siellä on mitat? Jospa kerkeis saamaan tilaamalla jos koko ei ole sopiva :)

Mä näin vaan mekkojen pituudet.Vyötäröstä en huomannut mittoja.

Pakko sinne on soittaa ja kysyä.Tuo 150 koko on liian pitkä mut jos on tosihoikalle tehty niin voi olla et pienempi koko on tiukka.Mut saahan tuota varmaan lyhennettyä.

Mä näin vaan mekkojen pituudet.Vyötäröstä en huomannut mittoja.

Pakko sinne on soittaa ja kysyä.Tuo 150 koko on liian pitkä mut jos on tosihoikalle tehty niin voi olla et pienempi koko on tiukka.Mut saahan tuota varmaan lyhennettyä.

No joo, ei siellä tainnutkaan olla kuin tuo pituus. Pikakonsti vois olla olkaimien ompeleminen lyhyemmiksi jos ei kovin paljon tarvitse lyhentää. Mutta kannattaa varmaan soittaa muutkin mitat ettei käy ikävää yllätystä :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;20753462:
Hakusessa mekko tytölle mut ei ole löytynyt sopivaa ja alkaa jo olla kiire.

Vinkkejä, linkkejä mistä vois löytyä juhlava, satiininen?, pitkä, leveähelmainen morsiusneidonmekko.Väriltään pitäis kuulemma olla vihreä (sininen ja lila saatetaan myös kelpuuttaa ;) )
Ja hinta ei sais mennä yli satasta.Mielellään vieläkin edullisemmin.
Tuleeko kenellekkään pääkaupunkiseudulta mieleen mitään kauppaa jossa kannattaisi käydä katsomassa?

Työkaverini löisi kahdelle pikku morsiusneidolle mekot Fredrikinkadulta. Siellä on aika uus lastenvaatekauppa Youngest Fashion mistä saa vähän juhlavampaa ja laadukkaampaa. niin ja voi sovittaa yms.

Yhteistyössä