Mistä 10-vuotiaalle morsiusneidon mekko? Vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Hakusessa mekko tytölle mut ei ole löytynyt sopivaa ja alkaa jo olla kiire.

Vinkkejä, linkkejä mistä vois löytyä juhlava, satiininen?, pitkä, leveähelmainen morsiusneidonmekko.Väriltään pitäis kuulemma olla vihreä (sininen ja lila saatetaan myös kelpuuttaa ;) )
Ja hinta ei sais mennä yli satasta.Mielellään vieläkin edullisemmin.
Tuleeko kenellekkään pääkaupunkiseudulta mieleen mitään kauppaa jossa kannattaisi käydä katsomassa?

No pääkaupunkiseudusta en osaa sanoa, mutta Tampereella Miraakkelilla on mielestäni kauniita vaatteita lapsille :) Tänä kesänä tuo vihreä on aika trendikäs väri, joten etköhän jotain kivaa löydä :)

Huuto.net esim. http://www.huuto.net/kohteet/punavalkoinen-juhla-_morsiusneidon-mekko-tafti-organ-134-140/139189175 Tuolla myyjällä paljon erilaisia mekkoja. Tai www. justdresses. co .uk

Tuo vihreä on ihana mut kuulemma väri ei kelpaa :( Ja sopivan hintainenkin.

Osaisko joku sanoa onko jossain kellohelmaisia mekkoja.
Itse tykkäsin tuosta valkoisesta mut se ei ollut kuulemma tarpeeksi juhlava.

Morsiusneitojen pukuja saa parhaiten hääpukuliikkeistä, joten sinne kannattaa suunnata. Valikoimaa löytyy laidasta laitaan ja värinkin saa melkein asteen tarkkuudella valita itse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuo vihreä on ihana mut kuulemma väri ei kelpaa :( Ja sopivan hintainenkin.

Osaisko joku sanoa onko jossain kellohelmaisia mekkoja.
Itse tykkäsin tuosta valkoisesta mut se ei ollut kuulemma tarpeeksi juhlava.

kuulostaa vaativalta asiakkaalta :D
mun tyttäret kirkuis riemusta, jos niille näyttäis mitä tahansa noista esitellyistä mekoista :D
kyllä nuo morsiusneidon mekot on aina vähän pidempiä, onhan niissä helmassa leveyttä silti?? vai lyhyen mekonko tyttö tahtois? =)

Haloselta en ole käynyt katsomassa.
Ensi viikolla tai huomisesta alkaen kun saan lapset hetkeksi hoitoon niin olis tarkoitus mennä lisää kauppoja kiertelemään.
Jumbossa pyörähdin viimmeviikolla ja sieltä ei mistään sopivaa löytynt.Stokkalla oli muutama ihan mut Aivan väärän värisiä.

Kivempi olis löytää mekko täältä liikkeestä niin pääsis sovittamaan.Mut tuntuu oikeesti aika vaikeelta tehtävältä.

Se vihreä ei vaan ollut meidän makuun :( Liian räikeä.

Se ei vaan yksinkertaisesti sovi meihin muihin kun ollaan valkoisessa.Pojilla mustat puvut valkeilla liiveillä.
Ja mä haluan et lapsilla on vaatteet missä he viihtyvät ja myös minä tykkään.Me mennään vaan kerran naimisiin ja haluan kaiken olevan täydellistä.Ja lapset onnellisia ja kauniita :D

Yhteistyössä