Missäs vois nykyisin ottaa nenälävistyksen/korun?

karvatonkoira

Aktiivinen jäsen
15.06.2005
1 229
0
36
Korvikset sai 24 vuotta sitten kultasepänliikkeessä laitettua, mut missä nykyisin laittavat nenäkoruja? Edelleenkö kultasepällä? Pitääkö varata aika vai voiko vaan mennä, että saisko nenäkorun?

Mä oon jo 19 vuotta halunnut ottaa nenäkorun ja edelleen sen haluan...nyt alkas olla ikää 32, liian vanha jo tietenkin?!?

:D
 
tatuointi/lävistysliikkeessä kannattaa ottaa,saa ammattitaitosempaa jälkeä ;) mä itse otin tossa tammikuun alussa kulmalävärin,josta oli haaveillut vuoden ja olen "jo" 34 v :xmas: sain sen ihan samalla kerralla,kun menin hintaa kysymään ja tosi tyytyväinen olen ollut :D
 
hmm pitää varmaan alkaa ettimään lähimpää tatuointi/lävistys liikettä Kuopiosta, ihan alkaa jo pelottaan :ashamed:
Jotenkin se kultasepänliike kuullostais turvallisemmalta kuin tatuointi ja lävistysliike :/
 
eikun just päinvastoin :D paljon steriilimpää ja ammattinsa osaavia ihmisiä..mul oli nenäkoru kun olin 19 v,niin se kesti tasan 2 pvää..koska laittaja ei viittinyt laittaa siihen koruun mitään lukkoa,et pysyis paikallaan.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:
hmm pitää varmaan alkaa ettimään lähimpää tatuointi/lävistys liikettä Kuopiosta, ihan alkaa jo pelottaan :ashamed:
Jotenkin se kultasepänliike kuullostais turvallisemmalta kuin tatuointi ja lävistysliike :/

ei kyllä useimmiten ole
 
Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:
hmm pitää varmaan alkaa ettimään lähimpää tatuointi/lävistys liikettä Kuopiosta, ihan alkaa jo pelottaan :ashamed:
Jotenkin se kultasepänliike kuullostais turvallisemmalta kuin tatuointi ja lävistysliike :/

Tuo menee kyllä täysin päinvastoin. Läväriliikkeessä on paljon hygienisemmät vehkeet.
 

Yhteistyössä