Korvikset sai 24 vuotta sitten kultasepänliikkeessä laitettua, mut missä nykyisin laittavat nenäkoruja? Edelleenkö kultasepällä? Pitääkö varata aika vai voiko vaan mennä, että saisko nenäkorun?
Mä oon jo 19 vuotta halunnut ottaa nenäkorun ja edelleen sen haluan...nyt alkas olla ikää 32, liian vanha jo tietenkin?!?

Mä oon jo 19 vuotta halunnut ottaa nenäkorun ja edelleen sen haluan...nyt alkas olla ikää 32, liian vanha jo tietenkin?!?